Semneaza pentru Alfa si Omega

S-a initiat o peritie on-line pentru introducerea postului de televiziune Alfa si Omega in grila de programe RCS RDS.

Daca si tu doresti ca RCS RDS sa introduca in grila de programe postul crestin de televiziune Alfa si Omega, semneaza petitia.

E simplu.

Click aici sau http://www.petitieonline.ro/petitie-p69521048.html

Eu am semnat petitia la pozitia 234.

Pana atunci nu am gasit nici un Valcean😦 .

E drept ca 2 persoane au uitat sa treaca orasul/judetul din care fac parte.

Din graba si eu am omis sa trec judetul.

Of.

PS. Poti semna petitia si daca locuiesti in afara tarii.

5 Răspunsuri to “Semneaza pentru Alfa si Omega”

  1. elena reinerth Says:

    multumim mult pentru informatie, dam mai departe.

  2. bogdan Says:

    am votat………….si am votat si pt sotie,eu nu am omis sa precizez orasul :-D……………….

  3. bogdan Says:

    te-am cautat claudiu si esti la pozitia 236…………🙂

  4. bogdan Says:

    eu sunt la pozitia 361 iar silvia la pozitia 363.

  5. cllod Says:

    Ei vezi, vigilenta!!! Te-am vazut acolo. I-am vz. si pe altii. Sa vedem ce va iesi.

Lasă un răspuns

