Ce telefon mobil ai?

Ok, saptamana aceasta ne uitam la ce telefoane mobile avem.

Cum procedam? simplu: scrie in comentarii, marca telefonului tau.

Daca ai mai multe, scrie-le pe toate.

Bonus pentru raspuns: click pe poza.

29 Răspunsuri to “Ce telefon mobil ai?”

  1. 22minutes Says:

    Nu cunosc din Valcea , din Vrancea

  2. cllod Says:

    1. Nokia 725i
    2. Nokia 85

  3. bogdan Says:

    eu si sotia avem Samsung e250 si Digi

  4. anca Says:

    am doua momentan
    sony erickson T610 si un Motorola..

  5. Mugioiu Adrian Says:

    Am doua momentan: Nokia N70 si un Siemens A31

  6. Oana. Says:

    Nokia 2630. Il am de putin timp, dupa ce am stricat un Motorola. E relativ bun, imi place si ca aspect. Se aude destul de prost cateodata si am inteles ca are un soft destul de fragil. N-are nici memorie interna mare si nu-i pot atasa un card de memorie. In rest e dragut.

  7. julik Says:

    motorola v3
    motorola v3i
    samsung i200
    siemens c65
    nokia 5610xp
    nokia 6021
    samsung j700

  8. Anonim Says:

    nokia1680

  9. dana Says:

    nokia1680

  10. tamara Says:

    motorola

  11. Cyrus83 Says:

    Samsung E250
    Nokia 1101

  12. catalin Says:

    vodafone 225

  13. Alex Says:

    Sony Ericsson T700
    Nokia 6230i

  14. robert Says:

    am un nokia 2600 ,nokia 2650,motorola v70,sony ericson k500,nokia 3310,

  15. Antonia Says:

    Am telefonul Samsung SGH-C260.dar planuiesc sa-mi cumpar telefonul Samsung L600.Nu stiti,este in stoc?

  16. Anonim Says:

    n81

  17. Anonim Says:

    am un iphone si un nokia n96
    mise par bune aman doua

  18. Tudor Says:

    nokia v5.32

  19. claudiunitisor Says:

    M-am mutat aici: http://claudiunitisor.wordpress.com

  20. marius Says:

    nokia luna

  21. mariana Says:

    motorola v177, vodafone 527, sonyericsson k810i

  22. alex Says:

    Sony Ericsson W300i

  23. robert Says:

    Motorola Z3

  24. claudiunitisor Says:

    Nu mai scriu pe acest blog!

    Pot fi citit AICI: http://claudiunitisor.wordpress.com/

  25. rares Says:

    am un telefon nikia un motorola un alcatel un samsung un lg

  26. Anonim Says:

    sony ericson g 502

  27. Anonim Says:

    yo am sony ericsson w205

  28. vacaru claudiu Says:

    am un iphone apple de 4gb dar are fata sparta .. functioneaza foarte bn dar nu mai am semnal

Lasă un răspuns

