Poezia unui African

Cand ma nasc, sunt Negru,

Cand cresc, sunt Negru,

Cand stau la soare, sunt Negru,

Cand mi-e frig, sunt Negru,

Cand sunt speriat, sunt Negru,

Cand sunt bolnav, sunt Negru,

Iar cand mor, sunt tot Negru.
Iar tu, tipule Alb,

Cand te nasti, esti Roz,

Cand cresti, esti Alb,

Cand stai la soare, esti Rosu,

Cand ti-e frig, esti Albastru,

Cand esti speriat, esti Galben,

Cand esti bolnav, esti Verde,

Iar cand mori, esti Cenusiu,

Si tu ma numesti pe mine Colorat ??

Curcubeule !!!

(Multumesc Maggie)

8 Răspunsuri to “Poezia unui African”

  1. Claudia S. Says:



  2. Anca Mocanu Says:

    :)) super tare

  3. octav90st Says:

    si eu sunt off-topic, dar nu imi cer scuze, deoarece macar am avut bunul simt sa dau date de contact pe blog la mine, ceea ce tu nu ai facut, asa ca am tot dreptul sa postez aiurea la tine. poate ai dat, dar ti-am sters postul ca era off-topic, si la mine se respecta regulile. am id de mess la fel ca nick-ul si imi poti zice acolo care e treaba. nu stiu pe nimeni cu bloguri valcene, dar iti pot da un pont care cu siguranta iti va imbogati simtitor lista aia.

  4. cllod Says:

    octav, esti binevanit pe blogul meu (chiar si cu „postari aiurea”). Nu prea te inteleg. Te-ai hazardat cu bunul simnt. Sa vedem despre ce e bv. Ce date de contact iti trebuiau? cand fac un comment la tine tu ai deja e-mailul meu (real). ce ai fi frut mai mult??? in al doilea rand cand nu iti place un comentarui il stergi. Nu-i simplu?

  5. Iubika Says:

    Curcubeul e un lucru frumos…🙂

  6. LORELEI Says:

    draguta poezie…da nu cred ca e de pe vre-un site crestin.daca ar fi zis „cutie de acuarele” in loc de curcubeu…mai ca m-as fi gandit ca e de „tablou”….🙂 .

  7. octav90st Says:

    mai posteaza odata la mine, ca sa am datele tale de contact. si iti dau un site sa iei bloguri valcene cate vrei.

  8. Anonim Says:

    dute si te culca cu poezia ta ma si cu africanii tai😎 stati dq acolo in copac si tinetiva gura negrii dq

Lasă un răspuns

