Pretul Vietii la VTV

Cei de la VTV au pus emisiunea „Pretul Vietii” (18 iulie) pe net.

Este prima emisiune la care am participat si eu in calitate de invitat.

Daca aveti multa rabdare o puteti accesa aici.

Emisiunea este pusa pe parti a cate (aproximativ) 10 minute.

1 2 3 4 5 6 7

Pe aceeasi tema mai poti citi:

Invitat la VTV

Si am fost la VTV…

2 Răspunsuri to “Pretul Vietii la VTV”

  1. Anca Mocanu Says:

    scz…dar eu de ieri sunt bloggerita si chiar nu stiu … imi pare rau ca nu te-am putut ajuta..:(.

  2. cllod Says:

    Anca, esti binevenita pe blogul meu.
    Cred ca te refereai la postarea „Ce bloguri Valcene cunosti?”
    E ok. Multumesc pentru efort si pt mail.
    Succes in blogosfera

Lasă un răspuns

