Si am fost la VTV…

Ora 21, plec de acasa. Pe la 21.05 ma suna Alex:-Veniti? sa va astept jos? -M-am rasgandit, zic eu, nu mai vin!. Alex rade.

Ajung sus, domnisoara de la receptie ma intreaba daca doresc sa beau ceva. – Multumesc, sunt ok.

La televizor, emisiunea lui Bogdan (directorul televiziunii) se prelungeste. Are doi invitati pe Silviu Popescu si inca un domn pe care nu-l cunosc.

Alex ma asteapta avand pe masuta o Biblie si un Nou Testament.

– Uite, imi zice el, asta poti sa-l tii tu, si imi intinde N.T. , e al lui Bartolomeu, le bate pe toate…. .

– daca stiam ca folosim Bibliile o aduceam si eu pe a mea, sunt mai obisnuit cu a mea. Imi aduc aminte ca am Biblia pe telefon si ii zic – uite aici, de fapt mi-am adus si eu Biblia. Scot telefonul, accesez Biblia, ii arat.

– Super! zice el, numai ca va trebui sa inchizi telefonul ca sa nu ne buruieze.

Cer un pahar cu apa, il beau tot.

Alex imi zice: – nu s-a schimbat nimic din ce am discutat (discutasem sa vorbim despre ce inseamna sa fii omul lui Dumnezeu). Uite, asta va fi titlul care va aparea pe ecran :”Omul si relatia lui cu Dumnezeu”.

Imi arata cateva citate celebre si cateva versete din Biblie.

– O sa luam si e-mailuri in direct. Am mari emotii, imi zice el. Nu i-am spus ca eu le-am lasat acasa.

Se termina emisiunea lui Bogdan, ies invitatii. Mai discuta putin despre emisiune. La un moment dat Silviu Popescu ma saluta discret, raspund la fel. E clar ca ma stie, tot la fel de clar e ca nu isi aduce aminte de unde. Nu am chef sa-i spun ca ne -am cunoscut prin ’91 si nici el nu e interesat.

E timpul sa mergem. In studio aerul conditionat functiona de ceva vreme. Era super! Suntem in mare graba, Alex isi cere scuze pentru asta, nu ma deranjaza. Ma asez, scaunul este inalt si incomod, il trag mai in fata, scartaie. Incerc sa nu stau cocosat (nu prea reusesc). Mi se aduce lavaliera. Cele trei camere sunt fixate pe noi. Intr-un minut incepem.

Restul ati vazut (sau nu) la televizor.

Exista si o reluare a acestei emisiuni, luni la 10.30.

11 Răspunsuri to “Si am fost la VTV…”

  1. mihaelahahne Says:

    Noi nu am vazut emisiunea. Reteaua de cablu pe care o folosim noi nu transmite VTV. Speram sa fie si pe YOUTUBE. Daca nu poate ne dati mai mult amanunte chiar d-voastra d-ule VDTV!!!

  2. bogdan Says:

    Noi te-am vazut asa printre picaturi ca mai plangea cea mica,nu te-am vazut de la inceput dar te-am urmarit 🙂 pana la sfarsit,am vrut sa vin repede sa iau si eu un autograf si dupa cum iti zisesem ca sunt liber sa am grija cand iesi din emisiune sa ajungi cu bine acasa 😀 dar era cam nelinistita cea mica si……………….aproape de final s-a linistit si cea mica si am mers si noi sa mancam ceva.
    Cand o sa mai fi invitat??!!sa ne anunti.

  3. cllod Says:

    @ mihaelahahne, Schimbati-va reteaua de cablu. Ce rost are cablu fara VTV? =)) . daca il gasesc pe Youtube il voi pune si aici pe blog. Cat despre domnul VDTV, e businessul dvs.

    @ Bogdan, sper ca au fost picaturile mici si m-ati putut vedea bine 🙂 .
    Alex, m-a facut sa promit ca mai vin in emisiunea lui. Sa vedem cand e ceva concret te anunt.

  4. veziteleviziune Says:

    reluarea e luni de la 10:30 🙂

  5. bogdan Says:

    sa speram ca VTV va evolua mai mult si vor fi mai multe emisiuni de genul asta si vor vedea mai multe orase din tara……………

  6. cllod Says:

    Multumesc veziteleviziune, am facut corectura orei.

  7. vandana Says:

    a fost super emisiunea la cara claudiu nutisor a fost invitat. imi plac genul asta de emisiuni. sper ca vor mai fi ocazi sa il vedem pe claudiu in fata micului ecran si sa il auzim vorbind oamenilor despre d-zeu. este super tare mai ales pentru tinerii din orasul rm valcea si nu numai.bafta in continuare claudiu.

  8. cllod Says:

    Multumesc Vandana, esti o draguta.

  9. veziteleviziune Says:

    http://youtube.com/watch?v=J_O01u-M4DE – prima parte a emisiunii (le voi urca si pe urmatoarele maine

  10. bogdan Says:

    Ia uite ca aparut si pe youtube,asta asteptam,dar totusi parca la televizor arata mai bine.
    Cand vom mai avea ocazia sa-l vedem la VTV??Aceasta intrebare se adreseaza in primul rand VTV-ului.
    Claudiu………….cand vei mai fi invitat sa anunti repede repede pe bllog 🙂
    „Ne vedem la televizor” 😀

  11. cllod Says:

    Ok Bogdan daca ma mai duc la VTV te anunt, scriu pe blog.

Lasă un răspuns

