Ce tara ti-ar placea sa vizitezi?

Care este tara pe care ti-ar placea s-o vizitezi?

Presupunand ca nu ai restrictii financiare, care este tara care ti-ar placea sa o vizitezi?

15 Răspunsuri to “Ce tara ti-ar placea sa vizitezi?”

  1. mihaelahahne Says:

    NOUA ZEELANDA!!!

  2. cllod Says:

    Suedia

  3. violeta shalom Says:

    Israel

  4. bogdan Says:

    Egipt,Israel,Australia………………as merge in mai multe,ar fi multe de vazut dar………………………….:-)

  5. marcel Says:

    Si eu optez tot pt Suedia.

  6. anca Says:

    NOUA ZEELANDA cu siguranta si SUDAN

  7. laurentiu Says:

    PERU , dar am restrictii financiare. Si cred ca as mai merge in Noua Zeelanda, Egipt si bineinteles Israel.

  8. mio Says:

    Danemarca…de fapt am fost o data si am ramas cu amintirea unei tari f civilizata. Mai merita sa vad aceasta tara si cu ochii unui adult!

  9. bogdan Says:

    In cate tari am fost pana acum(2 tari:Italia si Olanda)…………….cel mai mult mi-a placut Olanda,o tara f curata si linistita din cate am vazut eu,as mai merge in Olanda ca mi-a placut mult,de Italia………………….ai ce vedea dar nu e chiar asa curata,dar ca vizitator ai ce vedea si in Italia.

  10. cllod Says:

    Bogdan, ai raspuns la o alta intrebare ce va fi pusa in viitor.
    Sigur esti clarvazator!!!

  11. Iubika Says:

    Egipt – piramide, mumii, artefacte… am vrut sa ma fac arheolog candva🙂

  12. TOTUL PRIN HAR Says:

    Eu as merge in America… No place like home!!!

  13. bogdan Says:

    ………….nu cred ca mi-ar placea sa fiu clarvazator……………nu stiu de ce!…………….dar imi place sa „traiesc clipa”nu imi place sa stiu ce va fi mie imi place momentul………………nu stiu daca e bine dar asta sunt eu………………….:-)

  14. Oana. Says:

    Eu as vizita Finlanda. Imi pare o tara deosebita.

  15. duma Says:

    mi`ar place sa visit Olanda

Lasă un răspuns

