Concluzii la intrebarea saptamanii 10-17 iul

Concluzii la intrebarea saptamanii – Sa facem piata – Cat costa un kg de lubenita?

In Ramnicu Valcea intre 1 – 1.5 lei

In Medias, 1kg pepene rosu = 2 ron

La Cluj LEBENITZA este 2 RON

In Londra kg de pepene rosu este 1 lira si 50 p.

În Oradea, intre 1,5 – 2  lei.

In Portland, OR kg de lubenita e aprox. 80 cents

La Torino kg ii 00,39 euro-ITALIA

La bucuresti e 1 leu

Roma, Italia –  0.20 euro

In Iasi e 1.5

Atlanta cam 1,98 lei /kg

Multumesc de informatii.

urmareste maine intrebarea saptamanii

(„intrebarea saptamanii” este <de acum> in fiecare joi)

3 Răspunsuri to “Concluzii la intrebarea saptamanii 10-17 iul”

  1. Alin Cristea Says:

    Zilele trecute am mîncat cea mai bună lubeniţă de anul ăsta (13 kg, nota 9), pe care am achiziţionat-o cu 1 leu kg.

  2. cllod Says:

    Oricum, eu cred (pe baza experietei) ca lubenitele mari sunt mai bune decat cele mici. (si mai ieftine🙂 )

  3. bogdan Says:

    si eu am mancat ieri una dintre cele mai bune lubenite,nu era asa mare dar f dulce si f zemoasa,am cumparat-o de pe strada 22 decembrie(cam de acolo cumpar in ultimul timp).

Lasă un răspuns

