Vorbe romanesti…

Aprinde lumina, ca nu vad sa vorbesc!

Va tin cu ochi in soare pana la miezu noptii

– M-am uitat de cateva ori spre voi, dar nu s-aude…

Voi sunteti 29 de cretini,eu sunt unul singur !

Ia straduieste-te si incearca

Daca nu intelegi, du-te acasa si reflecteaza.

Puneti mina si sculati-va !

Este prea suspect ca sa bata la ochi.

Tu, bou de 16 ani, te pui cu unul ca mine?

-Mai avansati o banca inapoi.

Va rog, fiecare e atent la ce-l intereseaza

Sa nu credeti ca o sa astept asa pana maine. Dar o sa va astept peste un an.

Daca sinteti prosti si nu tineti mine, notati-va undeva, ca asa fac si eu.

Mai intai sa ne notam si dupa aia mai scriem

– Ia mergeti voi trei sa stati in cele patru colturi

Am plamanii in laborator, o sa-i aduc data viitoare sa-i vedeti si voi! (profa de bio)

-Dak stii cati covrigi am la spate ti-i dau pe amandoi. (politist)

-Mda, exact cum mi-am inchipuit… e spart pe ambele parti! (tot politist)

Oricine are dreptul sa fie idiot, numai ca unii profita prea mult de acest privilegiu.

E destul de rau sa fi prost dar mai rau e sa traiesti cu EI!!!

Noi ucidem timpul, dar el ne ingroapa.

Einstein… a murit, Newton… a murit,… nici eu nu ma simt prea bine

Ne nastem goi, uzi si flaminzi. De abia dupa aceea lucrurile se inrautatessc.

3 Răspunsuri to “Vorbe romanesti…”

  1. elena reinerth Says:

    excelent. multumim. poate ne mai desteptam si noi!🙂

  2. Anonim Says:

    Voi pe langa ca nu stiti nimic, mai sunteti si prosti !!!

  3. CiprianS Says:

    excelent, mi-au placut! auzim atatea zi de zi….😀

    „ai vazut cainele ala cu boala copilului? ” (n.b. „boala copilului”=convulsii)

    „-doctorul acela e ATI-ist ?
    -nu ma intereseaza religia lui!” 😀 😀 😀

    si mai sunt, nu mi le amintesc pe toate!

Lasă un răspuns

