Poze cu micuta Sarah

Pentru a mari poza, fa click pe ea.

5 Răspunsuri to “Poze cu micuta Sarah”

  1. mihaelahahne Says:

    Bogdan si Silvia ati fost binecuvantati de Dumnezeu. Micuta Sarah este o dulce!!!

  2. brenda Says:

    doamne ce fetita!!!!!!!!!!!!deja imi dau seama cu cine seamana…….cu bogdan……Domnul sa o binecuvinteze pe aia mica si sa creasca mare frumoasa si grasa…….as mai vrea odata adresa voastra de acasa daca mi-o dati.am inchis din greseala si nu am mai apucat sa scriu adresa ta bogdan. imi momentele de fata imi pare rau ca nu-s in valcea sa o vad si eu pe fetita voastra.dar nu-i nimic ca o sa vin eu si o sa o vad

  3. bogdan Says:

    Pe zi ce trece se face si mai frumoasa si o iubesc si mai mult,noaptea cum aud ceva ma si trezesc si Silvia la fel,suntem cu ochii inchisi dar urechile noastre nu dorm,sunt la datorie🙂
    Va multumim pt mesaje

  4. cllod Says:

    Si cand te gandesti ca asta e doar inceputul…

  5. Poze noi cu Erika Sarah « Claudiu Nitisor Says:

    […] Primele poze le gasesti aici fa click. […]

Lasă un răspuns

