Erika, bun venit in lumea noastra!

Astazi 07.07.2008 la orele 14.55 a venit in lumea noastra micuta ERIKA.

Erika este primul copil al sotilor Silvia si Bogdan.

Binecuvantarea Domnului fie peste ei.

7 Răspunsuri to “Erika, bun venit in lumea noastra!”

  1. bogdan Says:

    si ca un tatic cuviincios tre sa las primul comentariu…………..:-)
    astazi intradevar s-a nascut fetita noastra,la orele 14.55 la maternitatea din oras,am stat pe holul maternitatii timp de cca 2 ore pana sa nasca,am stat la usa salii de nastere ca un copil care astepta sa i se aduca ceva bun si intr-un final acel ceva bun a sosit,infasat in brate la asistenta a trecut pe langa mine,asistenta a indreptat-o spre mine mi-a aratat-o si apoi s-a
    suit in liftul care a urcat-o la etajul 6.retsul vi-l spun diseara cand ma intorc de la maternitate.

  2. mihaelahahne Says:

    Felicitari ambilor parinti!!! Ne bucuram nespus de mult pentru voi!!! Suntem asa de emotionati mai ales ca astazi cand ati mers la maternitate am trecut pe langa voi cu masina….Oricum Domnul sa va binecuvanteze, si sa stiti ca sunteti o familie superba!!!

  3. anca Says:

    felicitari si de la noi!! Anca si Poli – fie ca Domnul sa o binecuvanteze si sa o faca sa creasca in caile LUI! Domnul sa va intareasca sa fiti niste parinti intelepti si buni asa cum este El cu noi!

  4. bogdan Says:

    pt Mihaela si Joey………………eram eu cu sora mea mergeam la sil sa vedem ce face……………am dus-o pe sil de ieri la spital ne grabeam sa ajungem repede la ea

  5. cllod Says:

    Domnul sa faca sa lumineze fata Lui peste Erika!!!

  6. mio Says:

    eu ma bucur si mai mult decat toti sa stiu ca aveti o fetita!domnul sa va ajute sa o cresteti in Lumina Lui si sa va bucurati in fiecare zi de frumoasa voastra printesa!
    Silvia- un pupic de la mine si o mare imbratisare.Cu adevarat mi-as dori sa iti vad fetita..o si pe voi!!

  7. bogdan Says:

    intre timp ne-am mai consultat si astazi ne-am hotarat sa-i mai punem un prenume SARAH,ne place mult acest nume

Lasă un răspuns

