Ce mananci Duminica?

„Pe vremuri”, duminica se manca cel mai bine.

Atunci erau prajituri, sucuri, etc. .

Se mai mananca ceva special duminica ?

Se mai pastreaza formatul traditional ? – mic dejun, pranz (cate feluri), cina ?

Mananci la restaurant? sau acasa?

Ce ai mancat duminica asta?

Spune-ne ce ai mancat tu Duminica 06 iulie.

18 Răspunsuri to “Ce mananci Duminica?”

  1. cllod Says:

    Pentru mine, mancarea de duminica nu este o mancare speciala.
    Dimineata am mancat un covrig cu miere si o cafea.
    Nu am ajuns inca la pranz.

  2. bogdan Says:

    Nici pt mine nu e o mancare speciala duminica,numai daca sunt invitat undeva la masa,atunci pot sa zic,ca am mancat ceva special duminca asta.
    Eu azi am mancat niste tort ramas de ieri de la ziua nepotu-lui si cand am venit de la bise niste varza……………..

  3. J. C. Hahne Says:

    am mancat o predica buuuna, si am baut 3 cafele!!!

  4. Mihaela Hahne Says:

    Claudiu nu trebuie sa ne iei asa pe ocolite…daca vrei sa ne inviti la masa doar cheama-ne si o sa venim…:)))).

  5. Mihaela Hahne Says:

    Ups…am uitat sa iti zic ce am mancat…Pai la micul dejun nimic, la pranz un sanwich, si la cina o sa mancam fajitas (specialitate mexicana)…

  6. mio Says:

    mic dejun – nu exista asa ceva in reteta mea culinara
    pranz – mai nimic
    seara – cred ca o sa ies cu tinerii la un restaurant, daca nu acasa o sa manc un barbeque (daca are cineva chef sa-l faca)
    6/07/08

  7. cllod Says:

    La amiaza am mancat piept de pui cu rosii, iar mai tarziu pe la 18 00 o felie de pitza.

  8. teologeanu Says:

    mic dejun: nimic
    pranz: sos cu piure in familie
    prima cina: ceva de la pranz
    ultima cina: banana, chipsuri, baton cu cereale,

  9. anca Says:

    eu trebuie sa spun ca la noi Duminica se manaca cel mai bine, de obicei. Ieri a fost exceptie desi am mancat bine si ieri. La micul dejun am mancat briose delicioase, nelipsita cafea si un bol de iaurt (vedeti ce speciala e duminica? eu nu manac micul dejun de obicei); iar la pranz am mancat oua cu ardei, ceapa si branza cu salata de rosii si castraveti si ceapa! a fost delicios!!! seara am uitat sa mancam asa ca eu am mancat un iaurt cand mi-am adus aminte iar poli niste paine cu branza, un mar si niste corcoduse…
    De obicei, duminica mancat ceva bun! Nici eu nici Poli nu prea gatim in timpul saptamanii, mancarea cea mai frecventa la noi e Iaurtul!!! Dar Duminica e alta poveste! Duminica e pui cu cartofi la cuptor, la punga sau nu, chiftele si cartofi prajiti, musaca, pireu cu snitele, etc… Nu ne omoram cu deserturile deci nici nu ne laudam cu ele….
    Pot sa spun ca la noi se pastreaza traditia… Duminca mancare bUNA

  10. grecu Says:

    mai bagati si voi mancare nu panarami,”…”

  11. ianys Says:

    ?

  12. claudiunitisor Says:

    ATENTIE!!!

    Nu mai scriu pe acest blog.

    Ma puteti citii pe noul meu blog aici :

    http://claudiunitisor.wordpress.com

  13. Anonim Says:

    Nu stiu ce sa fac duminica de mancare nu am idee datimi voi

  14. jony Says:

    sarmale umplute cu aer
    si
    rabdari prajite

  15. raul Says:

    par urat

  16. florin Says:

    o mita grasa

  17. dany Says:

    cartofi prajiti in apa si otet si porchi saieni cu maru in gura
    POFTA BUNA

  18. avram puiu Says:

    ma fratilor, voi chiar nu mai stiti ce este aia mancare ? o ciorbica de curcan, de pasare in general, o friptura la cuptor de pui, stropita cu un vin bun, sau niste ardei umpluti c uacrnitza de curcan sau chiar de porc, e sezonul , macar duminica lasati iaurtul si fatarniciile! pofta buna!

Lasă un răspuns

