BISERICA LOR, BISERICA NOASTRĂ

La „REPORTER SPECIAL” am vazut vineri, 27 iunie, la Antena 3, un documentar despre sindicatul preotilor „Păstorul cel Bun”.

Documentarul a fost reusit, s-a putut vedea cum se comporta unii ierarhi si cat de blanzi pot fi preotii din sindicat cand e vorba de a cucerii multimi de partea lor.

In opinia mea, comunismul in varianta lui romaneasca, s-a conservat extrem de bine in srtucturile de conducere BOR.

S-a putut citi asta si din culisele acestei emisiuni.

Sunt in favoarea acestui sindicat dintr-un singur principiu : Resuscitarea prelatiilor ortodoxi apartine preotilor ortodoxi. Este datoria lor. S-o duca pana la capat!

Emisiunea respectiva (REPORTER SPECIAL) poate fi urmarita si astazi, duminica 29 iunie, ore 13.05, tot pe Antena 3.

47 Răspunsuri to “BISERICA LOR, BISERICA NOASTRĂ”

  1. Biserica lor, biserica noastra (2) « Claudiu Nitisor Says:

    […] Biserica lor, biserica noastra (1) […]

  2. carla Says:

    vai doamne vai doamne cum isi sapa ei singuri groapa. ce cred ca le va da statu mai multi bani decat le da oamenii pentru care muncesc? cred ei ca-i statu mai darnic si mai bun decat sfantu sinod? vai doamne vai doamne da unde merge credinta noastra ce draga? da ce ii impiedica pe ei episcopu sa nu face ceva pentru care nu primesc binecuvantare???? da ce? nu pot ei face in parohia lor ce vor? nu pot pentru ca le este frica nu episcopu este cel care nu ii lasa. vai doamne vai doamne da cum pot fi asa de prosti sa-si sape singuri groapa? vai doamne vai doamne da unde am mai auzit eu de popi flamanzi? da voi auzi deaici inainte cu siguranta. doamne doamne da prosti sunt. doamne necajita sunt.😦 de ce doamne sunt asa de prosti?

  3. carla Says:

    doamne necajita mai pot fi.😦 da ce religie are analistu ala? o fi de religie cretina? sau ce religie are oare?

  4. carla Says:

    INTREAGA BISERICA ORTODOXA DACA ACESTI CRETINI REUSESC VA FI SLUGA STATULUI ROMAN. UN STAT DE CRETINI.

  5. carla Says:

    DOAMNE CA NUMAI NECAZURI AM IN ULTIMA VREME:(. NUMAI NECAZURI:(

  6. cllod Says:

    Si necazurile si fericirea sunt trecatoare

  7. carla Says:

    DOAMNE CA IMI VINE SA IES PE BALCON SI SA URLU CAT MA TINE GURA CA NU MAI REZIST. :(( EU NU VREAU NU VREAU SINDINDICATU LOR. NU IL VREAU NU IL VREAU:(( EU NU VREAU SI NU VREAU :(( :(( NU VREAUUUUUUUU……..:((

  8. carla Says:

    NU MAI POT DE NECAJITA CE SUNT:(((( CHIAR SUNT TARE NECAJITA :(( NU VREAU SA IMI RISIPEASCA MIE CREDINTA MEA :((((((((( :(((((((((( SI A BUNICILOR MEI :((((((((((((( NU VREAU :((((((((((((((

  9. carla Says:

    LE VA MAI DA (!!!) BANI DE MANASTIRI FRUMOASE LE VA MAI DA (!!!) BANI DE MANCARE NU STATU. STATU LE DA O LAIE. SI UITE ASA INCEPE SA PIARA CREDINTA MEA CEA DRAGA :(((((((((((((((

  10. carla Says:

    :(((((((((((((

  11. carla Says:

    CE (!!!) MAMII LOR FAC (!!!) ASTIA DACA NU AU BANI???????????? FIECARE PRIMESTE DUPA CAT MUNCESTE. DACA NU AU BANI ASTA ARATA CALITATEA ACTIVITATII PE CARE O DESFASOARA EI IN PAROHIILE RESPECTIVE. SUNT NISTE GUNOAIE ALE BISERICII CRESTINI ORTODOXE CARE NU ISI MERITA NICI MACAR NUMELE DE PREOTI. DIN PARTEA MEA AU UN SCUIPAT DIRECT IN FATA.
    CE LE TREBUIE SALAR????????????? SA MENCEASCA. !!!!!!!!!!!!!!!! PASTORIMEA NU ESTE MESERIE!!!!!!!!!!!! PASTORIMEA ESTE MISIUNE PE CARE O AU PE ACEST PAMANT. ASTIA NU SUNT PREOTI SUNT DIAVOLUL SI SATANA SI PORCUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. cllod Says:

    Carla, fi atenta ce scri, credinta ta este una slaba altminteri ai scrie altfel.
    Nimeni nu-ti va risipi credinta ta fara acordul tau.
    dar decat sa crezi in preoti mai bine ai crede in Hristos.
    Carla, pe bune, fa rost de o credinta puternica.

  13. carla Says:

    AVE MARIA VOM SPUNE LA SCOALA NU TATAL NOSTRU! DOAMNE DA SA-I OPREASCA CINEVA CA SUNT NISTE TEMBELI!!!!!!!!!!

  14. carla Says:

    EU NU AM RELIGIA ACESTOR TEMBELI. EU NU II RECUNOSC CA PREOTI PE ACESTI TEMBELI. ACESTI TEMBELI NU SUNT DE O CREDINTA CU MINE SA FIE CLAR.

  15. carla Says:

    ACESTI TEMBELI SLUJESC SATANEI NU DUMNEZEULUI MEU.

  16. carla Says:

    ACESTI TEMBELI TREBUIE SCOSI AFARA PE USA DIN DOS DIN BISERICA MEA ORODOXA. EI NU APARTIN ACESTEI RELIGII SI NU IMPARTASESC ACEEASI CREDINTA CU MINE. SA FIE CLAR.

  17. carla Says:

    :((((((((((9 NU MAI POT DE DURERE CE AM IN SUFLETU MEU:((((((((((( NU MAI POT DE NECAJITA DA DOAMNE NECAJITA SUNT :(((((((((((( :(((((((((((((

  18. carla Says:

    DOAMNE DA DE CE SUNT ASA DE NECAJITA :(((((((((((( :((((((((((9

  19. arlac Says:

    Carla cred ca esti bolnava psihic, dute la doctor.

  20. carla Says:

    :(((((((((((((((((((((

  21. carla Says:

    VAI DOAMNE VAI DOAMNE DA NECAJITA SUNT. DOAMNE DA CUM POT FI ASA DE NECAJITA DOAMNE? DOAMNE DA DE CE NUMAI NECAZURI AM? DOAMNE NECAJITA SUNT.

  22. carla Says:

    EU NU II MAI SUPORT PE AMESRICANI. SIMT CA SUNT VIOLATA. EU NU MAI REZIST EFECTIV. MASONII NU MA INTREABA DACA VREAU SAU NU. EI MA VIOLEAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MA VIOLEAZA!!!!!!!!!!!!!!!! EU NU MAI REZIST. NU MAI REZIST EFECTIV PSIHIC.

  23. carla Says:

    MA SIMT VIOLATA PSIHIC, EMOTIONAL SI SPIRITUAL. EU NU MAI REZIST SA FIE CLAR. ASTIA SUNT AMERICANII. EI NU MA INTREABA DACA VREAU SA FIU MASON EI EFECTIV MA VIOLEAZA MA VIOLEAZA EFECTIV.

  24. carla Says:

    IMI SIMT SI MORTII DIN PAMANT VIOLATI SI IMI SIMT SI COPII NENASCUTI LA FEL. II SIMT PE TOTI VIOLATI PSIHIC.

  25. carla Says:

    NU MAI REZIST IMI VINE SA URLU. IMI VINE SA-I UCID DE CATA FURIE AM IN MINE PENTRU CEEA CE IMI FAC.

  26. carla Says:

    da. asta ma deranjeaza. faptul ca imi simt si mortii violati . imi simt si sufletu violat si ma simt toata violata.

  27. cllod Says:

    Carla, totul se petrece in mintea ta. Daca nu de ce nu te adresezi autoritatilor? Se pare ca iti plac anumite cuvinte care mie imi displac. daca continui asa voi fi obligat sa te cenzurez total. Si nu imi place asta!

  28. carla Says:

    nu tin eu nici cat negru sub unghie la popi si nici la religia ortodoxa in sine(desi nu stiu sigur) pentru ca eu am religia mea proprie si personala dar ma deranjeaza pentru ca eu personal simt ca mi se baga cu forta pe gat niste lucruri fara a fi intrebata daca le vreau sau nu. voi ce credeti ca astia ce vor sa faca? cine credeti voi ca sunt in s[pate? dracii. aia sunt. masonii care imi baga mie pe gat tot ce vor ei. vor o singura tara si o singura religie asta vor ei. care sa nu aveti impresia ca va fi una dintre cele existente. vor o religie numai de ei inventata dupa ideile si principiile lor. asta vor sa faca. iar pe noi pentru moment vor sa ne desprinda de ortodoxism sa ne dezbine sa ne bulverseze psihic si emotional si spiritual. poate ca in 5 ani in scoli se va canta numai ave maria .

  29. carla Says:

    sa ma adresez autoritatilor??????????? autoritati care sunt sclavele masonilor? autoritati care (!!!) ori de cate ori vor ei?

  30. carla Says:

    noi suntem violati la nivel te tara nu numai eu sunt violata. noi toti suntem violati.

  31. carla Says:

    suntem violati prin manipulare si prin mas media. asa suntem violati. suntem violati pentru ca eu personal nu am votat intrarea in nato. eu personal nu vreau politicieni care sa decida pentru mine si totusi au facut-o.

  32. carla Says:

    personal ma simt bagata in nato cu forta. eu nu am sentimentul ca mi-am dorit acest lucru. si mai mult. eu nici nu am stiut ce inseamna si ce implica nato. eu nu cunosc si nu am cunoscut niciodata avantajele intrarii in nato in schimb acum simt pe propria mea piele dezavantajele intrarii in nato. si zici ca totul se petrece in mintea mea? o fi. dar nu ma intreaba pe mine autoritatile daca vreau sa raman sau nu in nato. caci raspunsul meu ar fi categoric NU.

  33. carla Says:

    AUTORITATILE MA TINE IN NATO ASA CUM MA-U BAGAT . ADICA CU FORTA. ASTA FAC AUTORITATILE.

  34. carla Says:

    DAR AM SA CER AZIL POLITIC INTR-O TARA CARE NU ESTE MEMBRA NATO. AM SA SPUN CA SUNT VIOLATA DE MASONI.

  35. carla Says:

    MIE SA IMI LASE MASONI RELIGIA PARINTILOR SI BUNICILOR MEI NEALTERATA. CHIAR DACA EU AM NUMAI RELIGIA MEA PROPRIE SI PERSONALA. DE RELIGIA BUNICILOR MEI SA NU SE ATINGA NISTE DERBEDEI CARE SUNT O RUSINE PENTRU ORTODOXISM. CARE SUNT SATANISTI SI NU ORTODOXI. EU NU-I RECUNOSC PE ACESTI DERBEDEI IN BUNICII MEI.

  36. carla Says:

    BISERICA ORTODOXA AR TREBUI SA SE LEAPEDE DE EI CA DE SATANA. ASTIA NU SUNT REPREZENTANTII ORTODOXISMULUI ROMANESC. ASTIA SUNT NISTE DERBEDEI CARE NU MUNCESC. ASTEAPTA SA PRIMEASCA BANI DE POMANA. SA MOARA ATUNCI DE FOAME. SA CRAPE. SAU SA FACA BINE SA PUNA MANA SA MUNCEASCA.

  37. cllod Says:

    Tot nu inteleg ce legatura e intre Sindicatul preotilor si Masoni???

  38. carla Says:

    INCA DE CAND AU INMULTIT FACULTATILE DE TEOLOGIE SI MI-AU SCOS PREOTI PE BANDA RULANTA INCA DE ATUNCI AU INCEPUT SA-MI DISTRUGA MIE RELIGIA BUNICILOR MEI. ASTIA NU SUNT PREOTI. ASTIA SUNT GUNOAIE. ASTIA NU REPREZINTA DECAT PLEAVA PREOTIMII. EU PE ACESTI INDIVIZI NU II RECUNOSC DE PREOTI SA FIE CLAR.

  39. carla Says:

    CUM NU INTELEGI?

  40. carla Says:

    DA CINE CREZI CA FILMA DERBEDEII ASTIA CARE NU SUNT ALTCEVA DECAT NISTE PUTORI DACA NU MASONII??????? DA CINE CREZI CA II SPRIJINA DACA NU MASONII????? EUI???????????? EU IA-S TRAGE IN TEAPA CA PE VREMEA LUI VLAD TEPES.

  41. carla Says:

    SAU LE-AS TAIA MAINILE CU CARE CERSESC BANI.

  42. carla Says:

    SA LE DAU MOTIV DE CERSIT

  43. carla Says:

    UNU ZICEA CA ARE CARTI PUBLICATE FARA ACORDUL SFANTULUI SINOD. CINE CREZI CA I LE-A PUBLICAT EU??? SAU
    DACA AU BANI ASA PUTINI DE UNDE A AVUT EL BANI SA-SI PUBLICE CARTI? DE La SFANTU PETRU?

  44. carla Says:

    FARA ACPROBAREA SFANTULUI SINOD NICI O EDITURA ORTODOXA NU ITI PUBLICA CARTEA.

  45. carla Says:

    CINE I-A PUBLICAT ACESTUI GUNOI CARTILE NU ESTE ORTODOX. EL NU ESTE ORTODOX. ESTE RUSINEA ORTODOXIEI.

  46. carla Says:

    SI TATAL MEU A FOST PREOT DAR EU NU LA-M VAZUT SAU AUZIT CERSIND DE LA NIMENI NIMIC. SI NICI PLANGANDU-SE CA NU ARE BANI. TATAL MEU A MUNCIT SI A AVUT TOT CEEA CE SI-A DORIT. A AJUTAT SI S-A IMPLICAT TRUP SI SUFLET IN MISIUNEA LUI. A IUBIT SI A FOST IUBIT SI A RAMAS LEGENDA VIE PENTRU OAMENII PE CARE I-A PASTORIT TIMP DE 12 ANI.
    A FOST PREOT.
    ASTIA SUNT NISTE DERBEDEI.

  47. carla Says:

    IMI ESTE RUSINE SI IMI VINE SA PLANG :((((((((((((((((((((((((

Lasă un răspuns

