VTV – O televiziune ce-mi place

VTV – un post de televiziune nou, lansat de mai putin de un an, reuseste sa imi capteze atentia.

Este altceva.

Are pretentii de post national cu sediul in Rm. Valcea.

Din reclama lor, inteleg ca VTV este receptionat si in judetele din jurul Valcii.

Axat pe talk show, VTV are un suflu nou dat de realizatorii si editorii foarte tineri; neexperimentati dar eficienti.

Poate ca o sa le propun o colaborare.

Cine stie, s-ar putea sa ne placa; si mie si lor.

Un răspuns to “VTV – O televiziune ce-mi place”

  1. Darius Says:

    Eu l-am vazut pe Cllod la VTV.

Lasă un răspuns

