Dedicatie. Fara numar, fara numar, fara numar…

Cand am vazut comentariile de la „Care este reteta Patratosului?„, mi-am amintit de un filmulet in care sunt trei personaje (unul este „mort”).

Cu dedicatie.

Sper ca si Patratosul, Penticostalul si ADama sa il vada.

Fara numar, fara numar, fara numar…

Ps. Nu am stiut cum sa pun doar prima parte a filmuletului (cea care de fapt ne intereseaza); asa ca l-am pus pe tot.

2 Răspunsuri to “Dedicatie. Fara numar, fara numar, fara numar…”

  1. Darius Says:

    Asta e in Anglia!Am mers si eu si m-iam spus in gand:
    -In sfarsit, am ajuns si eu in Anglia! Chiar daca tata e a doua data in Anglia!

  2. A.Dama Says:

    Am vazut dedicatia! Dar oare, in cuvinte, cum ar suna? Sa rad sau sa plang? 😛

Lasă un răspuns

