Care e reteta Patratosului?

M-am tot intrebat care e reteta Patratosului?

Cum e posibil sa ramai in top 100 (de cele mai multe ori in top 10) o luna de zile fara sa scri nimic?

Hai inteleg il jeleste omul 2,3 zile, ii mai aprinde lumanari (desi in cazul lui…) 7 zile dar sa fi in top atata vreme… .

Care e reteta Patratosului?

Daca o stie cineva sa mi-o zica si mie.

Stiu ca numai lui ii iese dar poate o incearca si PaCUBosu si … cine stie?

15 Răspunsuri to “Care e reteta Patratosului?”

  1. CiprianS Says:

    Nu cred ca esti singurul care-si pune astfel de intrebari. Dl Cristalin cred ca are nopti albe-cs-zapada din cauza asta! 😀
    Stiu ca mi-este dor de Marius. Acu’ tre’ sa ma gandesc de doua ori inainte de a-i scrie, ca e f ocupat, dar pe blog era mai simplu.
    Reteta? e un fel de Hagi al blogosferei; oricat il fortezi pe Zicu sa fie Hagi, Hagi e doar unul, irepetabil si unic. For ever &ever 🙂

  2. Alin Cristea Says:

    CiprianS iar scrie prostii la adresa mea. Ca să nu mai vorbesc că nu binevoieşte să-mi scrie numele cum se scrie.

    Mai are rost să încerc să dau vreun răspuns? S-ar putea să fiu singurul care am monitorizat prezenţa evanghelicilor în Top 100 WordPress (şi nu prea are legătură cu Pătrăţosu).

  3. CiprianS Says:

    Aline, deci te-ai prins ca e vorba despre tine? ok, recunosc, dar sa stii ca e de bine, simbolistica si implicatiile „adunarii” numelui cu prenumele au dubla componenta pozitiva, atat audio cat si vzuala. Deci, nu te supara, nu era la „misto”… cat despre prostii, sunt subiectiv, la fel si tu, sa lasam multimea sa judece (nu ca judecata ei ar fi mai dreapta😀 ).

    cat despre monitorizare, cred ca aici a fost problema: prea l-ai monitorizat pe Patratosu, ca despre el fu vorba in postarea de mai sus.
    Si daca tot ai realizat monitorizari si supra-monitorizari (fara sa fie ironie, am mai zis-o, apreciez ca sacrifici timp si energie pt chestia asta sio pt multe altele, binenteles), nu vrei sa ne spui daca ai gasit vreo reteta?
    respecte,

  4. Alin Cristea Says:

    CiprianS continuă să se refere la mine într-un stil pe care nu îl agreez. Nu văd niciunde că ar fi vorba de apreciere.

    Cît despre reţeta Pătrăţosului, aceasta nu cred că există într-o formulă (pentru ochişori micuţi) care să răspundă întrebării puse atît de direct (şi aşteptată cu ardoare de „secta pătrăţoşilor”).

    Astfel de subiecte trebuie tratate cu onestitate intelectuală (sau măcar cu un minim nivel de curiozitate naturală) şi nu am de gînd să-mi frivolizez munca şi creativitatea doar pentru a da un răspuns vreunui curios.

  5. CiprianS Says:

    Sa stii, Aline, ca nu suntem noi chiar asa de decadenti si perversi/pervertiti😀 incat sa trebuiasca sa-ti frivolizezi „creativitatea” in vederea conceperii unui raspuns plin de onetitate intelectuala. E chiar asa greu sa intelegem ca nu suntem infailibili, ca invartim si noi la moara deserticiunii, ca suntem de cele mai multe ori mai aproape de Narcis decat de Sisif?

    nu cred ca „ezista” o secta a patratosilor, cu toate ca, la cum l-am prezentat eu in El Fenomeno, asa ar fi regula. Dar stiu ca Marius era placut la discutie, onest6, dechis, intransigent in acelasi timp, etc. Cu multe defecte, dar deschis….

    Si mai stiu, fara suparare, ca de cand am intrat in blogosfera, te-am gasit creand numai tensiuni in pahare de apa, pe care le transformai in oceane planetare: cu Patratosu, cu mine, cu Penticostalu, cu ADama, etc. Ii stii tu mai bine.
    Repet, eu chiar am apreciat -si inca mai apreciez intr-o mare masura- munca ta, si datorita unor prieteni comuni, dar nu-mi place sa inghit o superioritate auto-impusa si nici sa ma prostern in fata unor monumente ce apar peste noapte.

    Marius imi este prieten! Nu fac parte din alta secta, decat aia din acre faci si tu parte!

    PS1. Claudiu n-are nici o vina. Si nici ADama. Daca vreau sa-ti scriu lucrurile astea la tine, ma moderezi.
    PS2 ar fi chiar multe lucruri/aspecte pe care le-am putea aborda cu onestitate

  6. Dedicatie. Fara numar, fara numar, fara numar… « Claudiu Nitisor Says:

    […] Fara numar, fara numar, fara numar… Cand am vazut comentariile de la “Care este reteta Patratosului?“, mi-am amintit de un filmulet in care sunt trei personaje (unul este […]

  7. Alin Cristea Says:

    Protestez încă o dată faţă de stilul dezagreabil în care CiprianS îşi exprimă opiniile (a se citi: prostiile) la adresa mea.

    1. După cum se vede, nu se discută despre reţeta Pătrăţosului, ci despre… mine. CiprianS şi-a început “reflecţiile” acum cîteva zile scriind: “Dl Cristalin cred ca are nopti albe-cs-zapada din cauza asta!” Nu doar că este o prostie ce a scris, ci este o minciună.

    2. Expresia “secta pătrăţoşilor” aparţine altcuiva, nu mie, şi CiprianS ar fi trebuit să ştie asta. Ea a apărut cu mult înainte de a scrie CiprianS “El Fenomeno”. Desigur, CiprianS (în lipsă de idei) îşi poate exprima opiniile despre Marius Cruceru sau despre altă persoană, dar, la fel, oricine îşi poate exprima alte opinii despre Marius Cruceru sau despre altă persoană. Există însă diferenţe între opinii. Unii şi pot să îşi argumenteze opiniile. Ba, mai mult, unii şi reuşesc să-şi depăşească idiosincrasiile atunci cînd fac evaluări. După cum se vede, nu e cazul lui CiprianS.

    3. Sînt plictisit (ca să nu zic scîrbit) de aşa-zisa apreciere pe care o ar avea CiprianS faţă de mine. Dimpotrivă, o foloseşte ca pretext pentru a-şi înmulţi exprimările inadecvate (prosteşti) la adresa mea.

    4. Este evident, tocmai din exprimarea “aprecierii”, că nu mă ocup NUMAI cu “tensiuni în pahare de apă” (expresie care îl discreditează pe CiprianS în ceea ce priveşte capacitatea de a cîntări polemicile pe care le cultiv).

    5. CiprianS aminteşte DOAR cîteva dintre “polemicile” mele din ultima vreme, dar eu am şi altele, cum am avut şi pe liste de discuţii, ÎNAINTE de blogosferă. Evaluarea acestora însă este, de departe, inaccesibilă lui CiprianS sau oricui altcuiva de felul lui care încearcă să le folosească ca pretexte pentru a discuta inadecvat, cu rea-voinţă, despre mine.

    6. Este jenant că CiprianS a amintit aici despre alte persoane care nu au de a face cu subiectul postării sau al comentariilor. Astfel, sînt pus în situaţia să redau pe scurt aceste “polemici” pentru a a-mi apăra bunul nume pe care îl am în mediul evanghelic şi pentru a arăta felul în care CiprianS încearcă să mă discrediteze (probabil “dezamăgit” că a dat peste un evanghelic mai puţin bleg).

    În ceea ce priveşte aşa-zisele tensiuni cu ADama, acestea s-au iscat din faptul că a permis pe blogul ei afişarea unui comentariu în care eram numit, PRINTRE ALTELE, “informator mizer într-o soldă papistaşă a unui ecumenism rimând odios cu tembelism”. Aşa-zisele tensiuni cu Penticostalul au apărut (cel puţin) la două subiecte: despre implicarea creştinilor în politică şi despre legătura cronologică dintre mîntuire şi botezul cu Duhul Sfînt. În ambele cazuri eu nu mi-am exprimat vreo opinie, ci am doar am comentat anumite exprimări. Ambele subiect sînt IMPORTANTE. În ceea ce priveşte aşa-zisele tensiuni cu CiprianS, acestea au apărut atunci cînd a făcut comentarii inadecvate despre mine (în care amintea de izmene! – păi să scrie despre chiloţii lui sau ai altuia, nu am de ce să gust tipul acesta de “glume”. În cele din urmă şi-a cerut scuze. Desigur, cam tot în felul în care mă “apreciază”.).

    Aşadar, amintind de aceste exemple, CiprianS nu face altceva decît să-şi dea cu ciocanul peste degete.

    7. CiprianS mai scrie o prostie care devine minciună: că eu l-aş modera pe blogul meu. Dacă aş face-o, nu aş avea de dat nimănui explicaţii, întrucît e blogul meu şi am stabilite criterii clare de păstrare a salubrităţii spaţiului public. Dar CiprianS a scris mai multe comentarii pe blogul meu. Aşadar, bate cîmpii atunci cînd sugerează că nu l-aş lăsă să scrie anumite lucruri. Probabil că nu l-aş lăsa să scrie ANUMITE lucruri. Păi nu a moderat şi Pătrăţou la greu comentariile atîtora? (Din păcate, cu mult sub nivelul salubrităţii, astfel încît El Fenomeno a permis minciuni şi căcat pe blogul lui.)

    8. CiprianS scrie: “nu-mi place sa inghit o superioritate auto-impusa si nici sa ma prostern in fata unor monumente ce apar peste noapte”.

    Cred că “monumentul” la care se referă sînt eu (mai ales că în prima parte a frazei şi-a exprimat “aprecierile” faţă de mine).

    Ei bine, nu am “apărut peste noapte”. CiprianS este ignorant.

    9. Sînt de acord cu CiprianS că “ar fi chiar multe lucruri/aspecte pe care le-am putea aborda cu onestitate (intelectuală)”. Păi tocmai cu asta mă ocup în spaţiul public. De peste 6 ani. Desigur, UNII au mai încercat să distragă atenţia de la chestiunile pe care le aduc în spaţiul public, încercînd să zugrăvească în tuşe groase tensiunile pe care le provoc. A se observa, însă, două aspecte: 1) că de obicei îmi exercit dreptul la replică; 2) de fapt aşa-zisele tensiuni sînt mititele, dacă le comparăm cu capacitatea mea polemică şi cu motivaţiile ample care stau la baza prezenţei mele în public în ultimii 6 ani.

    10. Cu siguranţă că aş mai fi avut lucruri de precizat, nuanţat, tensionat. Dar mi-am propus să fiu scurt.

  8. ciprians Says:

    Alin Cristea, nu-mi retrag nimic din ce am scris despre tine! in nici un caz, n-am folosit epitete la adresa ta, asemeni celor care le folosesti tu la adresa altora (a se citi: a mea!).

    Alin Cristea, nu vrei sa intelegi ca nu esti zeul blogosferei? ca nu esti infailibil? ca nu esti decat unul dintre noi, cei multi, care vom ingrasa pamantul? si ca blogosfera va „circula” mai departe si fara noi? ca nu suntem indispensabili?

    Alin Cristea, apreciez si sunt de-acord cu dreptul la replica! dar – uneori – ar trebui sa si inveti sa taci! In loc sa stingi conflictele, le atati si mai si pui gaz pe foc. Si Biblia -pe care stiu c-o studiezi -ne invata cine sunt cei carora le plac astfel de lucruri.

    Alin Cristea, „si Voda e-un munte” – e exact pe gustul tau,nu? hiperbola, adica: „de fapt aşa-zisele tensiuni sînt mititele, dacă le comparăm cu capacitatea mea polemică şi cu motivaţiile ample care stau la baza prezenţei mele în public în ultimii 6 ani.” Urmeaza sa te declari Napoleon?….
    …eu propun sa ne vedem de treaba si sa continuam amandoi sa facem ceea ce stim mai bine! ca la polemici… se pare ca degeneram.

    Alin Cristea, as vrea sa spun „cu respect”, dar am spus-o de nenumarate ori si ai calcat cu cizmele pline de gunoiul blogosferei ! o fi tot o expresie a dorintei tale de dominare ?!
    Alin Cristea, continuand asa, vei primi tot mai putin respect!

    PS. a se remarca ca am putut sa transmit omeneste, fara epitete – asemeni interlocutorului meu – ceea ce-am avut de zis.

  9. ciprians Says:

    Alin Cristea, folosesti prea des cuvantul „prostie” referitor la ceeea ce spun; te rog, din Inaltimea pozitiei dvs, defineste-ne si noua conceptul, lumineaza-ne!

    1. ba da, se discuta despre Patratosu, iar numele tau vine aproape natural in discutie: tu esti cel care l-ai haituit cu monitorizarile, respectiv „inexactitatile”. Si asta nu e o minciuna, o stiu toti cei familiariati cu blogosfera evanghelica.

    2. „secta patratosilor” tu ai introdus-o in discutie. Trebuia sa cunosc originea si/sau etimologia cuvantului ca sa ma refer la el?
    Si nu sunt in pana de idei, si chiar daca as fi, nu-ti dau tie socoteala. Iar daca altii pot scrie despre mine – folosind epitete discreditante, sau despre M.C., de ce numai tu te simti jignit la culme cand se introduce – escamotat, sub un fel de „nickname”- persoana ta??? oare nu esti excesiv de ingrijorat/preocupat de imaginea ta? oare ce simptom e asta?

    3. fii scarbit inainte! am impresia ca nu vei iesi din starea asta, te complaci in ea. Oricum, imi cam pierd rabdarea cu aprecerile la adresa ta, iti dai tot efortul pt asta.

    4. da, folosesti iar hiperbola. „you are the MAN!!!” 😀 😀 😀

    5. binenteles, in consecinta pct. 4, vine si 5. Da, esti un personaj complex si complicat, o stim cu totii!

    6. despre pct asta si-au format cei incauzati opiniile lor. Dar iti multumim pt disponibilitatea de a-ti explica modalitatea de exprimare din acele momente.

    Rog ca cei interesati sa faca incursiuni pt a decela epitetele folosite de Alin Cristea la adresa interlocutorilor lui. E drept, nu veti descoperi altele decat cele folosite si la adresa mea: ignorant, haotic, prostesc, etc. Si poate ma ajutati sa inteleg cum se poate ca oricine scrie ceva la adresa dumnealui ce sa nu-i convina, sa devina automat potrivit pt epitetele enumerate si pt multe altele!

    7. da, Alin Cristea, ma moderezi! si nu cred ca tu mi-ai da voie sa vin la tin’ acas’ pe blog sa te fac irational, ignorant, asa cum am ti-am permis eu sa vii sa ma scuipi in fata la mine pe blog si ti-am mai si cerut scuze pt asta – asa cum aminteai – dar din Inaltimea monumentului pe care ti-l plamadesti, nici nu ai binevoit sa te intorci impaciuitor, ca un gentilom -asa cum iti place sa pozezi. Ai impresia ca toata lumea trebuie sa se prostearna inaintea ta???? eu a facut-o ca sa aplanez o polemica care o degenerai prin epitete, ca de obicei. Gestul acesta te-a discreditat in fata multora.

    8. nu, Alin Cristea, „monumentul” nu esti tu, ci imaginea pe care ti-o cultivi in blogosfera, in virtual. In realitate, esti un indivd obisnuit, ca oricare altul! doar daca Scoala de vara de la Tescani nu te-o fi ridicat la rangul de semi-zeu…din cate am observat eu, nu s-a intamplat , chiar daca iti place sa crezi asta!

    9. cu pct asta am fost de-acord de mult si am tot spus-o.
    10. da, ai incercat sa fii scurt. Totusi,ar fi bine sa continui sa ramai in linia bunului-simt.

  10. Alin Cristea Says:

    Protestez împotriva stilului superficial în care CiprianS înţelege să răspundă comentariilor mele.

    După cum se vede, CiprianS aduce în discuţie tot alte chestiuni la adresa mea şi nu e în stare să rămînă la subiect sau, măcar, să gloseze coerent pe o anumită temă.

    După cum se vede, CiprianS e mult mai interesat nu numai să accentueze că sînt şi eu unul dintre cei mulţi (care voi îngrăşa pămîntul? – ce mai limbaj de ţărănoi), dar ţine să mi-o spună în faţă. Sînt curios cît va mai permite administratorul acestui blog acest schimb de replici.

    După cum se vede, subiectul am devenit eu, e de ajuns să nu accept „aprecierile” cuiva, că devin subiectul comentariilor.

    După cum se vede, CiprianS aduce în discuţie chestiuni mai vechi, de pe blogul lui, de pe blogul lui Marius Cruceru şi al altora.

    Nu mă interesează prostiile pe care le spune CiprianS, însă sîntem în spaţiul public şi reacţionez, din cîte ştiu eu, într-un mod normal.

    Dacă CiprianS nu doreşte polemici cu mine sau la adresa mea (ceea ce e greu de crezut, avînd în vedere comentariile lui de mai sus), atunci pur şi simplu să facă bine să se limiteze la subiect sau să discute despre alte persoane. Să vedem dacă alte persoane îi vor permite prostiile lui.

    După cum se vede, CiprianS este cel care m-a pomenit în primul comentariu (cu stilul lui cică jovial), ceea ce a generat replica mea.

    După cum se vede, ultima oară a răspuns cu 2 (sic!) comentarii.

    După cum se vede, o fi fost şi fraier că m-a lăsat să scriu pe blogul lui ce am avut de de spus.

    După cum se vede, după ce scrie că a scris ce a avut de zis, mai scrie încă un comentariu, cică răspunde la cele 10 puncte ale mele.

    CiprianS are cică o propunere: „eu propun sa ne vedem de treaba si sa continuam amandoi sa facem ceea ce stim mai bine! ca la polemici… se pare ca degeneram.”

    Propunerea aceasta e foarte bine să şi-o scrie mare pe perete şi să nu se mai bage în polemici pe care nu le poate susţine.

    Eu asta ştiu să fac destul de bine: să fiu prezent în polemici. Şi nu degenerez, pentru că m-am antrenat să fiu atent la ideile principale (şi la tactica de gherilă a unora).

    După cum se vede, această propunere este precum legile măreţe ale României: se aplică PROST.

    După cum se vede, din tonul inadecvat al aşa-zisului preopinent al meu, nu e nevoie de epitete pentru a jigni un om, e de ajuns să te pripeşti să îi răspunzi direct, bădăran, fără să te distanţezi (ironic sau în alt fel) intelectual.

    E interesantă chestiunea „dorinţei mele de dominare”. Oricum, astfel de atacuri la persoană îmi confirmă poziţia de dominare pe care o am în spaţiul virtual al evanghelicilor. Dar de unde şi pînă „dorinţa” mea de dominare? Ce să mai spun, că CiprianS nu numai că spune prostii, ci minciuni de-a binelea.

    Păi dorinţă de slujire nu a văzut? Sau abilitate de adaptare la vremurile pe care le trăim? Sau de unde avea oareşce aprecieri la adresa mea? Văd că la fiecare replică a mea CiprianS mai introduce încă un sfert de legiune de draci în mine. Am mai văzut astfel de ofuscări la adresa mea şi la adresa altora.

    Cum eu nu mi-am propus să fiu cineva, ci doar Alin Cristea, nu am de ce să îmi cer scuze că exist şi că nu tac.

    Situaţiile de conflict (şi de violenţă verbală) nu se rezolvă în felul sugerat de CiprianS (mai ales după astfel de comentarii agresive şi bădărane).

    Aş avea o imagine ŞI MAI BUNĂ în public dacă nu aş răspunde la astfel de provocări. Dar aici discuţia e mai lungă, cu aspecte numeroase şi complexe.

    După cum se vede, evanghelicilor nu le place să discute idei, ci să atace pe cei care discută idei. Şi aici discuţia e mai lungă şi mai complicată.

    Situaţiile de conflict se rezolvă prin confruntarea cu momentul respectiv, cu analiza cronologică a conflictului, şi, dacă s-ar putea, în prezenţa unui om competent şi dispus să medieze conflicte.

    Din păcate, nu prea cunosc astfel de oameni. Dacă unii ar fi competenţi, nu îşi pot permite să se implice în astfel de medieri publice. Iar dispuşi să medieze conflicte sînt destui, dar, Doamne, ce nepricepuţi mai sînt!

    Ca şi cum ar fi de ajuns să citească un verset din Biblie pentru a depăşi un astfel de moment conflictul. Nu, nu este de ajuns. Mi se pare că prea des uităm că lui Dumnezeu îi place dreptatea (şi ajungem să urechiem victimele, nu să confruntăm pe cei care au greşit), în numele unei aşa-zise rezolvări a situaţiei în spiritul păcii etc., bla-bla-bla…

    Este ruşinos pentru evanghelici că nu reuşesc să faţă acestor situaţii conflictuale.

    Resping afirmaţia: „In loc sa stingi conflictele, le atati si mai si pui gaz pe foc.”

    CiprianS nu cunoaşte (sau vrea să cunoască) etapele pe care eu le-am parcurs în conflictele sau tensiunile pe care le-a amintit. E de ajuns să amintesc că, acum cîţiva ani, prima mea confruntare directă cu Marius Cruceru a ţinut 6 ore, ca să dau o idee despre disponibilitatea mea de dialog şi despre capacitatea de întreţinere a lui. Atenţie, nu recomand nimănui un astfel de maraton dialogal.

    Din cîte observ, CiprianS este mult mai atent la aspectul umilitor al cererii scuzelor şi la agresivitatea conflictului, decît la oportunitatea relaţională pe care o creează un conflict.

    De asemenea, nu mă prea interesează dacă CiprianS (sau altcineva) are complexe de inferioritate. Eu am conturate culoarele pe care performez şi nu acord prea mare atenţie evanghelicilor obosiţi sau plicticoşi sau, mai rău, răutăcioşi. A se citi această frază cu atenţie, fără psihanaliză ieftină sau hermeneutică îngustă.

    Evanghelicii au mult mai mari probleme (decît care o fi zeul blogosferei) pe care le evită cu largul concurs al celor precum Marius Cruceru (care a distras atenţia de la dublul mandat al lui Paul Negruţ ca preşedinte al baptiştilor şi preşedinte al Alianţei Evanghelice din România, care nu a fost încă analizat şi nu putem spune cu destulă siguranţă care au fost efectele unei astfel de conduceri pentru evanghelicii din România). În schimb, e de groază uşurinţa cu care orice amator îşi exprimă opiniile pe Internet, dar o face în primul rînd porcăindu-i pe cei competenţi (vezi nesfîrşita ură a Vindecătorului faţă de Dănuţ Mănăstireanu).

    Aşadar, ca să fiu, totuşi, scurt, dragi vizitatori care aţi trecut pe aici şi aţi citit comentariile mele, aşteptaţi-vă, din partea mea, să fiu, în continuare, puţin cinic, ceva mai mult inteligent, şi, cu siguranţă, destul de categoric în polemicile pe care le cultiv în blogosfera evanghelică.

    Dacă sînt astfel mai puţin bine văzut, înseamnă, nu-i aşa?, că nu sînt motivat aşa de mult de „dorinţa de dominare”. Doar eu voi avea de îndurat eticheta de arogant (sau altele, că mi s-au pus destule), în schimb, voi veţi putea beneficia de munca mea susţinută: lista cu 900 de site-uri evanghelice, lista cu cele 300 bloguri evanghelice, cele 10 bloguri pe care le-am lansat, cele 2 site-uri lansate acum 2 ani, premii pe care le ofer în fiecare săptămînă etc.

    Nu mai continui lista realizărilor, că mi se umflă imaginea şi strică la silueta spirituală. Sînt ceva doftori care mă examinează… Dar nu de-ăia de-mi trebuie mie…

  11. CiprianS Says:

    Alin Cristea, depasesti limitele bunei-cuviinte cu tipul asta de polemica pe care-l sustii!!!

    Nu poti sa sustii ca esti un tip elevat si elegant, inteligent si cu obraz subtire atata vreme cat raspunzi cu epitete de tip „taranoi” la o incercare de discutie.

    Nu agreez tonul tau si „inteligenta” ta sclipitoare nu da roadele adecvate. ROADELE, Aline!!!

    Maturizeaza-te, Aline! Spui ca nu vrei sa convingi, ca stii cine esti (se pare ca esti si Napoleon, pana la urma, nu???) dar te straduiesti sa scrii fara masura. Si cam fara leac!

    Maturizeaza-te, omule! vad ca esti dispus sa calci pt multe precepte si scrupule de dragul „intelighentiei” si cinismului cu care doresti sa epatezi!!!

    Am schimbat idei si opinii, e drept ca nu la Tescani, cu toate ca nu bag mana in foc ca acolo ai deschis gura, dar cu tine refuza sa mai discut in modul acesta! am discut face-to-face cu tine si nu nu esti chiar asa special cu vrei sa pari aici!

    Relaxeaza-te si fa ce stii mai bine, repet! ca polemica o distrugi cu apucaturi de miner ce se cred scolit! Iata ca m-ai facut sa-ti raspund pe limba ta! poate asa pricepi! si incep sa-i cred pe cei care te cunosc mai bine ca mine ca ai nevoie reala de doctori! ….ba da, chiar din aia!

    „succesuri!!” iti doresc, ca locuri si ocazii in care sa ti le expui – ca la iarmaroc -vad ca-ti gasesti de fiecare data!

    PS. iar daca tu reprezinti competenta blogosferei evanghelice, eu ma dezic de ea!

  12. CiprianS Says:

    Claudiu, imi cer scuze pt acest dialog! scuze!

  13. sfiosu Says:

    mai copii, de ce va inveninati _!!?? ma surprindeti! spuneti ca sunteti in tagma celor sfintiti prin sangele mielului? sa avem pardon! dativa deoparte si vedeti de cine ati fost calauziti in asemenea idei filosofice asa zise spirituale.hmmm! va consider oameni mari pe amandoi si puteti sa va reveniti sau sa va dati cu apa pe fata! daca gasiti apa sfinta e mai buna sa va ierte si Dl de tot ce spusei! offf copiii! va ganditi ca vine in seara asta Dl si …. cred ca din start ati disparut de pe firma Imparatiei Lui!
    hai dati mina si pocaiti,va va pup

  14. Alin Cristea Says:

    sfiosu, ciocu’ mic!

  15. Rusine ca sunt crestin* « Ciprian’s Weblog Says:

    […] *aceasta postare nu este pornita dintr-o dorinta vindicativa de a-i face dreptate prietenului meu, ci dintr-o lehamite crescanda si-o sila de crestinismul poleit pe fete si plin de murdarie gretoasa in interior. Este originat si de intaratarea pe care mi-a provocat-o dl Alin Cristea in dialogul de pe blogul lui Claudiu N. […]

Lasă un răspuns

