Cu barca.

Darius a vrut sa ne plimbam cu barca.

Am inchiriat o barca si am inceput sa pedalam.

Din motive ce le las sa scape, barca s-a lasat cam mult in partea mea. Cand sa trecem pe sub un pod, simtim cum barca adinge fundul lacului.

UPSSSS!

Apare baiatul care ne-a inchiriat barca si ne spune „sa nu mergeti in partea aceea ca apa e mica!” (serios?)

Reusim sa iesim din incurcatura.

La sfarsit, il intreb pe baiatul de la inchirieri de ce nu se pune mai multa apa in lac.

Raspunsul lui a fost devastator: „daca punem mai multa apa, creste nivelul apei!”

No comment!!!

5 Răspunsuri to “Cu barca.”

  1. Mihaela H Says:

    Nu stiu cum se face dar ori de cate ori povestiti ceva din rutina d-voastra zilnica ma amuzati teribil…Mai asteptam amanunte!!! 🙂

  2. cllod Says:

    Ei hei, daca ai sti de cate ori ma abtin sa scriu din rutina mea zilnicaaaa

  3. Darius Says:

    Nu stiu daca lui tata ia placut cu barca dar mie da!
    Doar ca,ma lasat pe mine sa petalez mai…multicel.

  4. J. C. Hahne Says:

    Eu am fost cu Hit-ul #12000!!! Hiphip Hooray!!!! apropo cate clase avea baiatul care lucra acolo la balta aia???

  5. Darius Says:

    Avea intre: 0-7 barci.

Lasă un răspuns

