Laudatio pentru copii mei.

(Acest articol trebuia sa apara pe 1 Iunie; nu am avut timp de el si a aparut acum).

Cu adevarat Dumnezeu este bun!

Cand ma uit la ce copii am, imi zic : cu siguranta Dumnezeu ne iubeste asa de mult pe mine si pe Dana (sotia mea).

Ne-a incredintat niste copii cu totul deosebiti. Unii ne invidiaza, eu le spun mereu ca e harul lui Dumnezeu.

Giulia va implini curand 11 luni.

E o placere speciala cand seara Giulia vine sa adoarma pe umarul meu. Sau dimineata cand facem rugaciunea (inainte sa il duc pe Darius la scoala), ea face tot posibilul sa ajunga la mine in brate si ii spune Danei „pa, pa, pa,”. Ea vrea sa plece cu tata „pa”. Stie de unde sa ia ce ii trebuie. Cand vrea mancare merge la Dana, cand vrea sa se joace vine la mine sau la Darius. Tot cu noi doi concureaza si la concursul: „cine musca mai bine”. Adevarul e ca Giulia il iubeste f. mult pe Darius ;este „bebe” al ei. Dar si Darius o iubeste si o protejaza. Se joaca cu ea, o invata lucruri noi, inventeaza jocuri.

Darius este foarte apropiat de mine, ma cunoaste bine. Stie sa planga si sa rada cu mine. Si Giulia rade si plange doar ca ea nu stie de ce.

Amintirile despre Darius sunt foarte multe; are 8 ani.

Cand eu ma bucur de ceva , el e in culmea fericirii, sufera enorm cand eu sau Dana suntem tristi. El traieste pentru bucuria noastra. E prea dependent de noi. Ne spune de cateva ori pe zi ca ne iubeste, cand ii cumparam cate ceva (fie ca e vorba de un suc, o revista sau o trotineta) ne multumeste asa de mult incat ai zice ca e pentru prima data in viata lui cand are acel lucru. Cand m-am retras din pastoratie (in timp ce faceam anuntul in biserica) el a plans. Cand m-am asezat pe scaun a venit la mine, m-a pupat si mi-a spus ca ma iubeste. Nu poti uita asemenea scene. De cateva ori mi-a spus ca ii e dor de „biserica lui”; dar cel mai mult ma intreaba de ce nu mai predic eu. Imi spune ca dintre toti predicatorii de mine ii placea cel mai mult cum predicam. Cum sa nu-l iubesti? Recent, a fost cu mine sa imi fac o radiografie dentara. Cand a vazut ca dupa ce m-am asezat, mi-au pus un sort ciudat in jurul meu, mi-au bagat o chestie in gura, si m-au lasat singur in camera, a strigat: sa fi curajos tati!

Ar fi vrut un fratior, sa-l invete el „lucruri de baieti” dar, e buna si „hotomanca” asta.

Replica lui favorita :”asa tata, asa fiu”.

6 Răspunsuri to “Laudatio pentru copii mei.”

  1. anca Says:

    intr-adevar sunteti binecuvantati cu doi copiii speciali si deosebiti de inteligenti si frumosi! Domnul sa ii creasca aproape de El si sa ii pune deoparte pentru planurile Lui Glorioase!

  2. cllod Says:

    Multumim Anca. Sa fie!

  3. Mihaela H Says:

    Chiar aveti niste copii minunati!!!

  4. Darius Says:

    Ultimele 4 cuvinte sunt adevarate. Dar cred ca cllod e ca nu stie ca daria e ca mama. De asta spun acum asa asa mama, asa fiica. Dar tati,de ce nu mai predici tu la biserica la care spun eu ca e biserica mea? De ce nu mai mergem acolo?

  5. cllod Says:

    Darius, tu stii ca lucrurile delicate le discutam in familie 🙂

  6. nume Says:

    esti ciudat.trezestete

Lasă un răspuns

