Unde e lumina ?

Examen de promovare la politai. Sunt băgati toti într-o sală, vine ofiterul si zice:
– Băieti, azi vă dam ceva usor.
Închide geamurile, trage perdelele, aprinde lumina.
– Fiti atenti! Eu o să sting lumina, după care voi trebuie să-mi ziceti ce s-a întâmplat cu ea, unde a dispărut.
Nimeni, nimic, niciun răspuns. Ofiterul vede că nu poate s-o scoată la capăt cu ei si continuă:
– Băieti, vă dau permisie două zile, după asta veniti si-mi ziceti unde s-a ascuns lumina.
Vin politaii după două zile, nerasi, nedormiti.
– Ei, cine stie unde a dispărut lumina?
– Dom’ căpitan, zice unul, am aflat unde s-a ascuns.
– Păi cum ai aflat?
– Cum am ajuns acasă, am închis toate geamurile, am tras jaluzelele, am bătut sipci la geamuri, la usi, ce mai, am izolat toata casă. Apoi am stins lumina. Si dă-i si caut-o! Am smuls tapetul, am smuls parchetul, am dat jos tencuiala, am spart mobila, am ars saltelele, dar până la urma am găsit-o!
– Si, unde era? întreabă superiorul stupefiat.
– În frigider!

Am gasit aceasta gluma AICI,

nu m-am putut abtine si am postat-o si eu.

Lasă un răspuns

