Sa nu ziceti ca nu v-am zis!

Inca din 3 ianuarie am zis ca Barack Obama va fii viitorul presedinte al S.U.A. .

Chiar daca unii au avut motive sa se indoiasca ( fanul nr2 , ted, etc) iata ca nu mai e mult.

In curand clanul Clinton va trebiu sa isi declare infrangerea (vai ce greu le va fi).

Dilema mare va fi a crestinilor.

Cu cine vor vota? Vor ramane credinciosi republicanilor (pro razboi), sau vor vota pentru democrati?

Eu cred (a nu se confunda cu „sper”), ca Obama va fi presedinte.

America e pregatita sa aiba o astfel de persoana in fruntea sa.

3 răspunsuri to “Sa nu ziceti ca nu v-am zis!”

  1. J. C. Hahne Says:

    it’s a „lose, lose” situation….

  2. chaos_and_smiles Says:

    exista o diferenta intre a iesi candidat al democratilor si a deveni presedinte. Mai e.

  3. Am scris de Obama din 3 ianuarie. « Claudiu Nitisor Says:

    […] Mi-am reafirmat intuitia pe 5 iunie in articolul: Sa nu ziceti ca nu v-am zis! […]

Lasă un răspuns

