Doamne nu-mi mai da idei!

Stiti cum se numeste un om cu idei multe? ….

Exact!

Ideal! (ce, voi stiati altfel?)

Zilele acestea m-am tot intrebat ce ce Dumnezeu mi-a dat mie asa multe idei?

Eu cred ca Domnul da idei tuturor. Da, dar mie ideile mi-au provocat multa durere.

Vin la mine, traiesc cu mine unele la stadiul de idee altele ating maturitatea (stadiul de proiect) si apoi le las sa moara.

Pe unele chiar le plang, de altele rad.

Unele imi provoaca mari dureri, le vad dupa 2, 3 ani implinite de altii.

AH, ce doare!

Nu’ sa nu gresiti, sa nu credeti ca sunt gelos (cel putin nu aici).

Nu, nu este durerea geloziei, nu este durerea ranchiunei, a invidiei, a pizmei; este durerea unei idei, care s-a maturizat (prins contur intr-un proiect) dar nu a prins viata.

Este ca un avorton!

Ideile imi cer timp, imi cer sacrificii, cer concentrare, cer perspactiva, studiu, imi cer sa ma detasez de munca zilnica, ma fac sa „umblu cu capul in nori” (oricum de acolo vin ideile!), ma fac mai slab.

Ma lupt cu ideile mele.

Intr-o zi m-am indragostit de o idee, (si ea stia asta) m-a vrajit cu frumusetea ei, mi-a promis lucruri fumoase, m-a lasat sa-i miros parfumul, petreceam mult timp impreuna, stiam ca suntem facuti unul penrtu celalalt, ne implineam destinele, ne povesteam slabiciunile; pana intr-o zi (o nenorocita zi/ am sa scriu odata despre parsivitatea zilelor) cand am vazut-o sarutandu-se cu un altul. Era la pieptul unui necunoscut , EA, IDEEA MEA!

De atunci, nu mai dau nici mana cu ideile.

De atunci pe unele idei le tai in bucati, pe altele le sugrum, pe altele le ignor, pe altele doar le salut, pe unele le iubesc in taina, pe altele le dispretuiesc, de altele imi bat joc, pe unele le apreciez, de altele rad…

Cred ca Idiotii (cei care au fost parasiti de ideii), prostii, schizofrenii, cretinii, stupizii, imbecilii, tâmpitii, sunt mai linistiti decat mine; Ideile lor sunt mai putine si mai credincioase.

Doamne nu-mi mai da idei!

Dar de unde mi-a venit ideea asta?

Lasă un răspuns

