Isus va veni in clipa in care nu va ganditi

Am vazut acest video la Shalom mi-a placut , l-am postat.

5 răspunsuri to “Isus va veni in clipa in care nu va ganditi”

  1. violeta shalom Says:

    Matei 24.27: Caci, cum iese fulgerul de la rasari si se vede pana la apus, asa va fi si venirea Fiului omului.

    1 Corinteni 15.51,52: Iata, va spun o taina: nu vom adormi toti, dar toti vom fi schimbati, intr-o clipa, intr-o clipeala din ochi, la cea din urma trambita. Trambita va suna, mortii vor invia nesupusi putrezirii, si noi vom fi schimbati.

    1 Tesaloniceni 4.16,17: Caci insusi Domnul, cu un strigat, cu glasul unui arhanghel, si cu trambita lui Dumnezeu, Se va pogori din cer, si intai vor invia cei morti in Hristos. Apoi, noi cei vii, care vom fi ramas, vom fi rapiti toti impreuna cu ei, in nori, ca sa intampinam pe Domnul in vazduh; si astfel vom fi totdeauna cu Domnul.

    Filipeni 3.21: El va schimba trupul starii noastre smerite, si-l va face asemenea trupului slavei Sale, prin lucrarea puterii pe care o are de a-Si supune toate lucrurile.

  2. Marcel Says:

    Este foarte bine realizat clipul si simti cum trec fiori prin trup starnind in mine gandul cum va fi cand va veni Domnul Isus.Dar ma gandesc la cei care nu sunt impacati cu El oare ce simnt cand vad acest clip si mai ales ce este in sufletul lor dupa ce au citit versetele postate de Violeta.

  3. violeta shalom Says:

    Da, Marcel, si mai trist este ca multi dintre noi ne autodefinim ca fiind crestini, dar suntem intr-adevar?
    Vom fi si noi printre cei rapiti sau vom ramanea in sala si vom deplange faptul ca am fost si cu lumea si cu Domnul Isus crezend ca o sa mearga…?

  4. Marcel Says:

    Sa ramai pe pamant cand va fi rapirea cred ca este cel mai dureros lucru si nici nu vreau sa imi inchipui asa ceva. Ma rog ca bunul Dumnezeu sa imi dea intelepciune sa pot sa imi indentific lucrurile care nu sunt bune si sa ma stradui sa duc o viata placuta LUI si atunci cand va reveni sa pot sa fiu si eu prezent la intampinarea LUI.

  5. cllod Says:

    Eu cred ca problema e (in esenta) de apartenenta.

    Apartii lui Isus, vuuum, ai plecat!, nu apartii lui Hristos ramai.

Lasă un răspuns

