Patratosul nu a murit ci … doarme!

Pentru cei ce l-au cunoscut pe Patratosul… :

Pe data de 20 mai, Patratosul isi exprima ultima dorinta „… vreau sa fiu tratat ca un fost securist„.

La „priveghi” cineva a vorbit despre el ca fiind „El Fenomeno„, pe altii, acest eveniment i-a facut sa se gandeasca la ce e bloguiala pe pamant… .

I-am auzit pe unii zicand : „sa-i fie laturile usoare”, „l-a invins sistemul!”, „si-a trait articolele, si-a mancat topurile”, „s-a prapadit steagul nostru din wordpress”, ” si-i fie unghiurile ascutite”

Unii plangeau si ziceau”exista dreptate?, exista Dumnezeu?”, alti zambeau si spuneau acelasi lucru „exista dreptate!, exista Dumnezeu!”

I-am pus si eu flori pe piept si am spus „a murit patratos va invia cubic”.

O soapta imi spunea mereu „Patratosul nu a murit ci … doarme!”.

Ieri, trecand pe la patratos (sa-i imbarbatez pe cei ramasi in blogosfera) ma intampina fratele patratosului (nici nu stiam ca are un frate; ii seamana leit, cred ca sunt gemeni!! ) , il cheama păCUBosu; Imi zice: „Patratosul a disparut” si imi pune un filmulet cu ce au inregistrat camerele de supraveghere la momentul cu pricina.

Din cate il cunosc eu pe Patratos, nu crede in reinblogare; dar, in cubare da!.

De fapt, cubul este nazuinta fiecarui patrat.

Oare ce o fi lasat scris in testament?

4 Răspunsuri to “Patratosul nu a murit ci … doarme!”

  1. gadjodillo Says:

    Dar chiar a murit? Ca nu mai inteleg nimic…

  2. Alin Cristea Says:

    D’apoi eu…

    Rotundu.

  3. elisa Says:

    DA,dar Marius traieste in veci!ca toti copiii Domnului!

  4. Patratosul a inviat! « Claudiu Nitisor Says:

    […] Patratosul a inviat! By cllod Va spuneam eu, cu o alta ocazie, ca “Patratosul nu a murit ci … doarme!“. […]

Lasă un răspuns

