Asa imi place cafeaua , asa imi plac crestinii.

Imi place cafeaua de calitate! Nu fac rabat de calitate!; poate doar de cantitate 🙂

Imi plac crestinii  autentici!

Imi place cafeaua fierbinte!

Imi plac crestinii cu pasiune!

Imi place cafeaua neindulcita!

Imi plac crestinii naturali!

Imi place cafeaua neagra! (fara frisca, lapte, etc. )!

Imi plac crestinii care stiu ca sunt pacatosi!

Un răspuns to “Asa imi place cafeaua , asa imi plac crestinii.”

  1. coco Says:

    eu ce sa spun acum??daca imi place sa port cafeaua dupa mine prin casa si sa beau cate putin din ea inseamna ca imi plac crestinii reci???..o sa spun doar ca imi plac crestinii originali si relaxati…care ies din tipare, dar nu supara astfel pe nimeni..cei care au curaj sa fie altfel, fara a se teme de repercursiuni sau stigme…eu sunt unul dintre ei..vreau sa cred ca unul sanatos..desi beau cafeaua rece..poop

Lasă un răspuns

