Puterea unei virgule

In cadrul unui experiment sociologic, unei grupe de 50 de oameni in care erau in mod egal femei si barbati i s-a dat un text si insarcinarea sa aseze in cadrul acelui text o virgula.

Textul era: “Daca barbatul ar sti realmente valoarea pe care o are femeia ar merge in patru labe.”

Toti barbatii au asezat virgula dupa cuvantul „are”.

Toate femeile au asezat virgula dupa cuvantul „femeia”.

(Multumesc Iulia!)

11 Răspunsuri to “Puterea unei virgule”

  1. violeta shalom Says:

    ceea ce demonstreaza subiectivismul si modul de gandire („simtul umorului”) fiecarui subiect (gen/sex/persoana) in parte. Dumnezeu a stabilit ordinea o data pentru totdeauna in Geneza 3.16-19
    .

  2. violeta shalom Says:

    … iar s-a afisat gresit: cu nici un chip nu mi-as fi dorit sa apara smiley acolo: mi l-a transformat din ; si ). si cu asta am incheiat ce aveam de spus aici.

  3. J. C. Hahne Says:

    am ras…. ca, asa cum ai spus tu… trebuie…

  4. Agentul Says:

    Domnule Cllod, as vrea sa va fac o oferta: va dau 5 EUR pt blogul dvs. Ce ziceti, mi-l vindeti ? Sa stiti ca o sa fie pe maini bune…n-o sa-l maltratez. Ofer si astept seriozitate.

  5. simona ionescu Says:

    Mi s-ar fi parut anormal daca puneau virgula invers: femeile unde au pus-o barbatii si barbatii unde au pus-o femeile! Ceea ce inseamna ca in acel grup toti oamenii erau normali!

  6. manu Says:

    îţi trebe pagerank ieftin, ha?

    amatorule.

  7. cllod Says:

    @ multumesc pt coment
    @ JCH – asa da conformitate
    @ agentul – ma simnt magulit de oferta. Oare voi putea dormi la noapte? pe onoarea ta ca nu imi dai banii in rate? mai, ma mai gandesc poate imi da altcineva mai mult si apoi il concesionez tot eu de la el???
    @ simona – bun venit pe aici, ai dreptate, fiecare si-a exprimat propria dorinta.
    @ manu – pai la ce oferta mi-a facut agentul… ; ce sa fac, sa ma pun cu „profesionistii” ?

  8. Agentul Says:

    D-le, ti-am spus ca cer seriozitate…nu era cazul sa faci bascalie de mine…da’ ca sa vezi ca sunt serios, oferta mea ramane valabila…si repet: blogu o sa fie pe maini bune…
    Daca nu il vinzi, poate il inchiriezi . Merge si-asa.
    Somn usor…

  9. Camix Says:

    Deci, Cllod, cu părere de rău pentru voi, dar…

    Bărbatul se pare că pică prost în ambele situaţii. Dacă virgula e după „femeia”, e evident de ce.
    Dacă virgula e după „are”, înseamnă că bărbatul nu e conştient de valoarea pe care o are el. Upss. Inconştient. 🙂

  10. coco Says:

    hm… un argument in plus ca tot omul sa se straduiasca sa scrie corect…aviz amatorilor..

  11. tudor Says:

    Poate din aceasta cauza nu sunt semne de punctuatie in limba ebraica.

Lasă un răspuns

