Proconsul – Pentru tine Isuse

17 Răspunsuri to “Proconsul – Pentru tine Isuse”

  1. Marcel Says:

    Am mai auzit melodia si chiar pe versurile astea, a fost cantata la un concert crestin in bucuresti si din cat am inteles de la prieteni mei care sunt studenti la bucuresti doi din membri formatiei Proconsul merg la adunare la sala Dales sau in alta parte asa ca ca e bine sa ne rugam pt ei.

  2. cllod Says:

    Asa este Marcel , piesa a fost cantata la evanghelizarea din bucuresti, organizata de Josh McDowell; Proconsul va canta si la festivalul bucfest Andrw Palau) de la sfarsitul acestei luni .

  3. Mihaela Says:

    Se merita sa asculti aceasta melodia.

  4. Mihaela Says:

    melodie

  5. petrescu mioara Says:

    Ce minunate si binecuvantate sunt caile Stapanului Tata Creator.IL proslavesc pentru lucrarea-i minunata. Slava Tie Bun MANTUITOR. TE IUBESTE SUFLETUL MEU.Slava Tie Doamne

  6. petrescu mioara Says:

    Ne vom ruga pentru ei.

  7. cllod Says:

    @ Mioara, fii binevenita pe blogul meu!

  8. monica agache Says:

    ma bucur foarte mult pentru cei dela proconsul pentru ca au ales ca muzica lor deacum incolo sa fie pentru dumnezeul nostru cel viu si cred ca dumnezeu face schimbari cu fecare din noi daca acceptam asa ca hadeti sai sustinem in rugaciunlie noastre si sal slavim pe dumnezeul care face minuni cu fiecare in parte Amin.

  9. cllod Says:

    @ Monica, fi (si tu) binevenita aici.
    Nu cred ca Proconsul a luat o asemenea decizie (inca!?) dar, au adaptat un cantec la o conjunctura cerstin-evanghelica.

  10. Ioana Says:

    :)) super Claudiu! Daca intru pe google si da „proconsul -pentru tine isuse versuri”apare (prima) „proconsul -pentru tine isuse- claudiu nitisor, 4 raspunsuri la(….)

    : )

  11. Ioana Says:

    😕 acum vad ca unora le-ai spus „bine ai venit pe blogul meu” Mie nu mi-ai spus niciodata asta:-?

  12. cllod Says:

    Fi foarte bine venita pe blogul meu Ioana!!!
    pana acum nu am observat comment de la tine.
    Multumesc pt comment.

  13. alina Says:

    Ciao.Multumesc pt acest mesaj.A fost super,mi-a placut .Sper sa imi mai trimiti si altele.Alina

  14. marcela Says:

    ce bine ar fii daca ar canta toata viata pentru dumnezeu aceasta formatie.

  15. coco Says:

    stati linistiti ca nu toti membrii proconsul sunt poca…cel putin bodo nu e..asa ca..si eu pot canta despre buda si totusi nu cred in el..adica na,nu tre sa ne entuziasmam asa repede cand un cantaret canta si pomeneste numele lui isus…eu nu cred ca isus a zambit cand l-a auzit pe bodo rostindu-i numele si „laudandu-l”…poate doar pt ca i s-a parut ridicol si stingher printre cei care intr-adevar ii cantau lui…parerea mea..

  16. david Says:

    Acum v-ati dat seama ca pentru asta v-a dat Domnu’ vocea asta frumoasa?Cantati pentru Taticu..;)

  17. CARLA Says:

    CAND VENITI SI LA ORADEA?
    DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE

Lasă un răspuns

