Felicitari Maestre!

Ti-am citit si cea mai recenta carte (vezi? nu am zis ultima 🙂 ).

E reusita, dar m-a si enervat.

Nu din pricina destinatarilor ci din pricina numarului foarte mare de citate.

Am vazut si in alte carti ( e o moda ? ) autori consacrati care vorbesc prin gura altora.

Mi-a placut cartea ta ca ai scris-o altfel, nu e deloc tipica unui penticostal roman (si mai ales pastor) .

M-am intrebat de ce nu am scris-o eu, dar numai pe tine te prinde asa bine stilul.

Cand am citit-o mi-am adus aminte de Spurgeon, care dorind sa iasa din tiparele vremii lui, a scris (sub anonimat) cartea (tradusa la noi) „Ioan Plugaru”.

Felicitari Maestre!

Lasă un răspuns

