Rapirea blogurilor

M-am uitat in „Top Blogs” ; blogul meu nu era in top.

M-am uitat atunci sa vad daca alte bloguri cunoscute erau in top.

Nu erau!

Nu erau nici „glumetii” nici „seriosii”, nici „forme geometrice”, nici „facatorii de pace”, nici „atletii”, nici „predicatori”, nici „adamii”, nici „nume religioare”, nici „persoane”, nici un „reper”, nici o „raza” macar; nimc, nici macar un crestin fie el si „simplu” sau „necenzurat” sau „tanar”.

Atunci, m-am gandit ca a venit rapirea blogurilor !!!

Mi-am amintit insa, ca Scriptura nu spune nimic despre rapirea blogurilor (sau spune?) atunci mi-am dat seama ca este o defectiune a wordpress – ului.

Si totusi, daca blogurile noastre ar fi rapite, ce transformare ar suferi ele?

6 Răspunsuri to “Rapirea blogurilor”

  1. violeta Says:

    Au vreo importanta topurile, cllod?

  2. Alin Cristea Says:

    Situaţia a revenit la normal (miercuri, 14 mai, 10.00).

    Da, topurile au importanţă. Voi scrie într-o postare, probabil pe România Evanghelică (sau Rotundu) de ce postez lista cu blogurile evanghelice prezente în Top 100.

  3. violeta Says:

    In intrebarea mea ma refeream la importanta topurilor „la gramada”, nu a celor evanghelice. Cllod vorbea ieri de cele 3 topuri la care facea referire si in https://cllodvl.wordpress.com/2008/05/13/ce-se-intampla-cu-wordpresscom/

  4. ciprians Says:

    daca era o rapire a blogurilor si u erau rapiti si bloggerii (sau blogistii??? 😀 😀 ), era ca si cum ar fi rapite doar trupurile noastre! 😀 😀 😀
    cand despre topuri si nevoia de a le etala, asteptam articolul dlui CristAlin, care promite sa fie interesanr!

  5. gadjodillo Says:

    da, si io am observat ca blogurile crestine si evanghelice sint destul de des in top. dar zilele astea, nu.

  6. cllod Says:

    Cu siguranta topurile au importanta.
    Daca ma intrebai pentru cine? …
    Oricare dintre noi isi doreste sa fie vizitat, (altminteri si-ar face blog pe privat) cred ca are de a face cu relevanta.
    Este inportant sa vezi ce vrea lumea (si tu sa dai ce vrei tu!) si spre ce se indreapta.
    Este de asemenea important sa vezi daca crestinii sunt in aceste topuri / sti tu „lumina care lumineaza”, „sarea pamantului” etc.
    Este interesant sa vezi cum cel mai popular fost prim-ministru al Romaniei contemporane, membru al celui mai mare partid politic, in campanie electorala, se „lupta” (de vreo doua zilele) cu un pastor pentru locul 1 in top wordpress.

Lasă un răspuns

