Mircia Gutau – „Primar Puternic- Oras Puternic!”

Mircia Gutau – candidat la functia de primar al Municipiului Rm. Valcea

3 Răspunsuri to “Mircia Gutau – „Primar Puternic- Oras Puternic!””

  1. marcel Says:

    eu zic sa-l votam tot pe gutau ca si-a facut plinul daca vine altul nou trebuie si ala sa isi umfle conturile.Asa ca mai bine GUTAU ca a strans destul si acum poate incepe sa faca ceva bun :))

  2. Anca Says:

    eu zic tot gutau, pentru ca spre deosebire toti ceilalti a facut treaba mai mult decat in centru! n-a lasat cartier fara parcari si locuri de joaca! lumini si alei asfaltate… avem un oras frumos si curat si asta pentru ca avem un primar caruia ii pasa! eu tin tot cu asta!
    pe francu l-am vazut in actiune cele 4 luni cand a fost gutau la mititica si mi-a fost de-ajuns!
    pe ceilalti nu-i cunosc…

  3. tudor Says:

    Isaia 58:6-14 spune cum sa facem tara cu putinta de locuit.
    Cand au inceput oanenii cu politichia Dumnezeu ii spunea lui Samuel:”pe Mine Ma dau la o parte Samuele , nu pe tine”

Lasă un răspuns

