Prin parc…

9 Răspunsuri to “Prin parc…”

  1. violeta Says:

    faina poza cu veverita

  2. cllod Says:

    A fost si Darius cu mine

  3. violeta Says:

    cred ca s-a bucurat sa vada veverita. 🙂

  4. Darius Says:

    Mmmmmm.
    Da,mi-a placut sa vad „Veverita Rita”.

  5. Darius Says:

    Am mers si azi in acelasi parc numit „ZAVOI”.

  6. Darius Says:

    Am stat acolo de la 13:19-14:19!!!

  7. violeta shalom Says:

    sa nu-mi spui ca scrii chiar tu, Darius? 🙂

  8. Darius Says:

    Bai,da eu scriu pe blogul lui „cllod”!

  9. violeta shalom Says:

    cu acest „Bai” m-ai convins, Darius :))

Lasă un răspuns

