Premii pentru cei mai buni!

Va mai amintiti ca va ziceam zilele trecute, ca voi primi un premiu?

Cum nu? uite aici!

Ei bine le-am primit!

(fa click pe fiecare imagine pt. a o mari)

Multumesc Alin Cristea !

5 răspunsuri to “Premii pentru cei mai buni!”

  1. J. C. Hahne Says:

    astept si ei premiul ala… cum se numeste… oh yeah… i pod…

  2. bogdan Says:

    :-)) UNII CEVA ALTII ALTCEVA,SI CUM SUNT CARTILE??
    AI CITIT CEVA SA VEZI CUM SUNT?
    DAR??? POD-UL CUM ESTE??

    :-))

  3. CiprianS Says:

    Sa nu cadeti in greseala celui care si-a vandut binecuvantarea pt un blid de linte! 😀
    sa le citesti! cel putin de Yancey stiu ca scrie bine!

  4. Marcel Says:

    Buna Claudiu, te felicit pentru premiu si pentru carti. Cred ca vor fi o binecuvantare ptr tine si pentru cititorii tai. Dupa ce le citesti – daca nu ai facut-o deja – sa ne recomanzi si noua cele care ne-ar ajuta in cresterea spirituala. Imi place foarte mult blogul tau.

  5. cllod Says:

    @ J.C.H. – Anca zice ca e la ea.
    @ Bogdan – Nu am avut timp sa ma uit la carti. Citesc cartea lui Pustan (cumparata cand m-am dus la Londra). Foarte buna! Ma cam enerveaza ca citeaza prea multe personalitati. Cu toate astea e f. buna. O recomand tuturor (crestini sau necrestini). Cat despre I-pod intreaba-l pe Joe ca el o s-o intrebe Joe pe Anca si Anca poate ma intreaba pe mine si eu voi intreba…
    @ Ciprian – din bloguri poate veni altceva dar nu binecuvantare; si apoi, nici nu imi e foame ;). Yancey este unul din scriitori mei preferati. L-am „descoperit” cand inca nu era tradus in romaneste.
    @ Marcel – Multumesc pentru felicitari si pentru cuvintele frumoase.
    Pe Yancey il recomand oricum si oricui. De asemenea cartea lui Pustan merita citita chiar si „Mantuiti prin Har” chiar daca e mai veche. La celelalte nu ma pot (inca) pronunta.
    Sa stii (de parca nu ai vedea), ca si eu fac click pe blogul tau pentru ca imi place.

Lasă un răspuns

