Intrarea lui Isus in Bucuresti – Vorbe din multime…

In multime, auzeam lucruri diferite de ce se auzea la televizor (acele scandari de lozinci…).

Ce vorbea lumea?

Mi sa parut ca l-am auzit pe Pertu zicandu-i lui Ioan „ba!, ce borduri au astia…”

in multime puteai auzi:

„ma asteptam ca Isus sa fie mai inalt”,

„vezi ma ca il iubeste lumea? suntem un popor de crestini!”,

„oare ce salariu o avea ma asta?”,

„el l-a vindecat pe Marius!”,

„am auzit ca va merge la Valaori”,

„balaurul, balaurul, aici sarpele!; oamenii nostri sunt pe pozitii; repet, oamenii nostri sunt pe pozitii. Terminat!”,

„Asta ar trebui sa ne conduca…”,

„am auzit ca e sectant!”,

„ce vine asta sa ne conduca pe noi?, nici cu ucenicii lui nu se intelege prea bine…”,

„sa vina la mine, mama si-i ghicesc viitorul…”,

„cu cat ii plateste ma pe ucenici? ca m-as baga si eu”,

„eheee, unde e Ceausescu sa va vada…”,

„asta e urmasul lui Vlad Tepes!”,

„pe unde o mai scoate camasa preafericitul?”,

„barosane! nu vrei un lant de aur cu cruciulita? hai ca-l dau ieftin…”,

„ce bine arata tipul, chiar daca are burtica”,

„asta e ma Isus?, sunt dezamagit!!!”,

„anunta mai, ca i se va face propunerea sa fie candidatul PIN pentru primaria capitalei…”,

„cica se va duce la Emanuel”,

„mami! asa e ca Isus ma tinut pe mine in brete?, zi si lui andu ca nu ma crede…”,

„ieta ba, si prostituatele si preotii merg dupa Isus”,

„eheee mama, ce v-as lua eu la sapa pe toti…”,

„se va duce la CNSAS sa dea afara ceva dosare…”,

„aoleu, nu mai gasesc portofelul”,

„ba am auzit ca vin mascatii”,

„e sfarsitul lumii, mama…”,

„uite-l ma, cica asta e fiul lui Dumnezeu”,

„tu crezi?”

4 Răspunsuri to “Intrarea lui Isus in Bucuresti – Vorbe din multime…”

  1. Ted Says:

    Ai o imaginatie… fain de tot! Dar, vorba-ntre noi, pe unde umbli? Ca unele musai sa le fi auzit pe undeva?

  2. violeta Says:

    interesante vorbe, dar, cu o sinceritate care ma va face indezirabila: nu crezi ca iei in desert numele Domnului?

  3. J. C. Hahne Says:

    din nou… amuzant, adevarat, si trist…. Doamne ai mila de noi!!!

  4. cllod Says:

    Ted, comentariul tau ma onoreaza. „Secretul” nu e pe unde umblu ci cum umblu. Cu gura cascata 🙂 . Da! m-ai citit bine, unele le-am auzit pe undeva dar nu spun pe unde…

    Draga Violeta, departe de mine gangul de a lua in desert Numele Domnului. Eu spun doar ce am „auzit” in popor. Daca citesti bine, vei vedea ca eu ma concentrez pe reactia oamenilor (folosind un limbaj decent). Si; fie vorba intre noi (ca tot a zis Ted) daca e sa gandesti asa, Zeffirelli, Mel Gibson si altii l-au si batut pe Isus… Multumesc insa pentru grija si sinceritatea ta 😉

    J.C.H., Cum zici tu!

Lasă un răspuns

