Intrarea lui Isus in Bucuresti

Daca Isus ar fi venit in ziua de azi si ar fi intrat in Bucuresti cum ar fi fost?

Eu stiu! 😉 🙂 am fost acolo…

Venea dinspre Oltenia.

Cand era aproape de Pitesti, le-a spus ucenicilor sa ii aduca o Dacia; si ei i-au adus. Intrarea in Bucuresti a fost spectaculoasa… . Multi oameni (aglomeratie) se stransesera acolo.

Oamenii l-au intampinat cu… blitzuri, camere de luat vederi, microfoane si mii de telefoane care fotografiau sau filmau (dupa memoria fiecaruia).

Mi-sa parut ca l-am vazut si pe Cosma.

Ca un facut oamenii incep sa strige diverse lozinci; aveau si pancarde pe care puteai citi: „Isuse te iubim si cu tine vrem sa fim!”, „Zambeste Dumnezeu te iubeste!”, „Isus nu uita noi suntem de partea ta!”, „Isuse de ne iubesti, vino aici in Bucuresti „. Au venit si baieti lui Gigi care strigau „Isuse te iubim si la Steaua te dorim!”.

Liderii religiosi nu au putut venii, aveau treburi mai importante dar fiecare era informat prin telefon de oamenii lui.

Copii s-au bucurat cel mai mult, toti voiau autografe; un copil mai sugubat chiar l-a intrebat pe Isus:”o sa traim mai bine?”

Seara, televiziunile fac reiting.

Antena 1anunta cum ca, sunt informatii „pe surse” ca, demisia lui Cioroianul are legatura cu intrarea lui Isus in Bucuresti.

La Pro Tv, Andreea Esca aduce ultimile informatii: „Basescu plange…”

„Nasul” are o editie speciala; invitati : Radu Timofte si Prea… Daniel. Concluzii?: Se stia de venirea lui Isus, si totul este aranjat 😉

Gadea discuta cu Cristoiu (pentru ca Stan e plecat cu laptop-ul sa descarce filmulete) despre eveniment. Concluzii? fara!

Badea, in timp ce asteapta sa intre „in gura presei”, citeste sms-uri de la Ciutacu si unul de la sora sa care ii spune : „Traim in Bucuresti si asta ne inspaimanta!”

La Realtatea, Turcescu nu intelege evenimentul desi, langa el e si Plesu, Liiceanu si Dinescu. Concluzii? au lipsit fetele inalte bisericesti (se pune ca au trimis reprezentanti?) si Isus e surprinzator de diferit…

La OTV nu ma uit! 🙂

Tuca e cu Patapievici la „editie speciala”. Concluzii? vorba ui Tuca de la sfarsit „nici n-am stiut ce am pierdut!”

9 răspunsuri to “Intrarea lui Isus in Bucuresti”

  1. anca Says:

    eu cred ca ai ratat un grup, cei care il vor numii pe Isus sectatant, si care l-ar discredita si ameninta. Mai cred ca ar fi si cei care l-ar intreba, „auzi dar Tu cum iti scrii numele cu un I sau doi?”

  2. anca Says:

    si inca ceva, nu cred ca l-ar recunoaste nimeni pentru ca nu e blond cu ochii albastri

  3. laurentiu Says:

    e tare parodierea ta…felicitari!
    Da penticostalii nu l-au intampinat? Aaa…stiu de ce. Sunt putini in Bucuresti. Daca intra in Arad, Oradea sau Suceava era alta treaba….

  4. ciprians Says:

    mi-a placut si mie si m-am distrat! bravos! nu m-am gandit cine lipsea, dar m-am gandit ce-as fi facut eu si casa mea. Multumesc de acest STOP pus in cale in Saptamana Patimilor!

  5. cllod Says:

    Anca si Laurentiu, asteptati si voi putin, saptamana continua… 🙂
    Ciprian, ma bucur ca te-ai gandit ce ai fi facut tu. Chiar asa, ce ai fi facut? poate e prea personal…
    Multumesc pentru aprecieri.

  6. ŞuKăRiT Says:

    Dacă aş fi fost Iisus, n-aş fi greşit drumu’, zău!
    Ce să caut în Bucureşti, când sunt farisei de alungat prin Ierusalim!? Poate, la a doua venire…Da, atunci m-aş ocupa şi de ăştia de pe-aici. 😀

  7. addsalu Says:

    Hmmmm… eu am vazut din 336, chiar inainte sa apara Jandarmii in zona (pentru ca, deh… venea Baselu’ sa planga la fata locului:-) cum o multime de baieti si fete de la mai multe partide politice imparteau sepci si baloane… Erau galbene si portocalii… Pentru ca baietii imbracati in rosu isi faceau cruce… Cu mana stanga… ca sa infirme zicala din campania trecuta… care zicea ca nici cruce nu iti faci cu stanga…

    Si l-am mai vazut pe un nene mic de statura cum s-a suit intr-un pom… sa vada si el ce se intampla… asta pana sa vina pompierii si sa-l dea jos, in timpul transmisiunii in direct de la ProTv…

  8. romuluss Says:

    Raspunsul e simplu, dar totodata trist. Daca Isus venea la Bucuresti, l-am fi tratat identic ca acum 2000 de ani, intampinare glorioasa si apoi chiar noi, baptistii, penticostalii, crestinii dupa Evanghelie l-am fi ucis, deci nu catolicii si ortodocsii ci noi.

    Ma gandeam la filmul Bruce Almighty, cred ca a fost o transpunere a Lui Dumnezeu foarte reusita in contextul perioadei actuale.

  9. cllod Says:

    Si eu mi-am pus intrebarea ce as fi facut. Mai putin ma intereseaza ca er fi facut baptistii, penticostalii, crestinii dupa Evanghelie. Ce as fi facut eu? as fi protestat? sa fi stiut ca e o nedreptate dar „asa merg lucrurile”? , m-as fi implicat intr-un fel? as fi strigat „La moarte!, la moarte”? l-as fi lovit? si ce s-ar fi intamplat cu mine dupa invierea Lui?
    Nu am raspunsuri; inca ma mai gandesc…

Lasă un răspuns

