Ba! ma lasi?

„La multi ani tuturor Florinilor si Florinelor! astazi este ziua voastra a tuturor celor ce iubesc florile…” Astfel de mesaje am auzit/citit ieri cu gramada.

Chiar si prin biserici… .

1. ce e cu florile astea?

– pai … duminica floriilor…, adica intrarea D-lui Isus in Ierusalim.

– si de unde florile?

– pai… D-ul Isus a fost primit cu flori

– serios? (sigur erau trandafiri 😉 ) . Oare nu cumva a fost primit cu frunze? (ramuri de finic?) .

Si daca ar fi fost primit cu flori ce?

2. deci, s-a trecut de la frunze la flori, de la flori la florin/florina, de la florin/florina la oricine are nume de floare (popular) , de aici se va ajunge la blogisti; blogisti al caror blog are litera „i” !

3. Cum sa iubesti o floare? Ma iubesc pe mine, Iubesc sotia (si nu e putin lucru 😉 ) iubesc copii, iubesc…, dar sa iubesc o floare ? (fie ea si…) . O pot admira, o pot mirosi, o pot „mangaia”, o pot cumpara, o pot darui, dar sa-o iubesc…?

2 Răspunsuri to “Ba! ma lasi?”

  1. violeta Says:

    Floriile inseamna intrarea Domnului Isus Hristos in Ierusalim. Nu cumva noi am „imprumutat” aceasta zi de la ortodocsii care serbeaza nume de sfinti?
    E frumos sa ai o zi a ta: sa fi felicitat, pupat, sa primesti cadouri, zambete si ganduri. Dar este aceasta zi conforma cu Biblia? Eu nu cred.

  2. allex Says:

    Eu niciodata nu am crezut sau nu am dat sens acelor zile de onomastica…
    @violeta voi aveti ziua de florii sau ???

Lasă un răspuns

