Proconsul si pocainta

Nu mica mi-a fost mirarea (si mie) cand am vz. anuntul

„… Dupa Josh McDowell canta Proconsul”.

M-am intrebat atunci, ce are in comun Proconsul cu pocaitii?

– Viata.

Am citit undeva, ca doi baieti din trupa sunt neoprotestanti si altii ar trage cu ochiul in bisericile pocaitilor.

„Compromisul” lor (citesc eu pe net), a fost mare(?) au schimbat „iubito” cu „Isuse”

„Compronisul” [nostru] ? ce fratii W…. nu erau buni?

Poate ii chem si eu la Valcea, ca intre pocaiti altfel sunt preturile…

19 Răspunsuri to “Proconsul si pocainta”

  1. violeta Says:

    Uite, daca vrei sa citesti niste comentarii referitor la asta, intra pe http://solideogloriablog.wordpress.com/2008/04/15/s-or-pocait-proconsul/

  2. cllod Says:

    Multumesc Violeta si bun venit in cubul comentatorilor mei 😉

  3. violeta Says:

    … Bine ai venit si tu la mine 🙂

  4. bogdan Says:

    AM AUZIT SI EU DESPRE PROCONSUL DAR NU AM BAGAT IN SEAMA,DAR ACUM CRED SI O SA MAI CITESC SI DESPRE ASTA.

  5. xdynx Says:

    Incepe sa intampla la fel ca in america, semnele zilelor din urma …

  6. cllod Says:

    De la Americani ni se trage…. 😉

  7. addsalu Says:

    Sincer, eu unul cred ca a fost un lucru bun. Am vazut pe youtube o piesa si a fost super. Dincolo de reactiile unora dintre np, raman reactiile ne-evanghelicilor. Si majoritatea celor pe care i-am auzit au fost mai mult decat incantati.

    Sincer, decat o muzica de proasta calitate, dar cantata de „fratii W” sau fratii G, prefer o muzica interpretata de profesionisti.

    Eu nu o pot considera decat ca pe o reactie exagerata. Adica suntem exttrem de incatati cand ascultam Psalmii in interpretarea lui Iures (s-o fi pocait si el? :-), dar suntem „revoltati” de faptul ca Proconsul canta muzica la o conferinta a lui McDowell… Care e diferenta? Exista vreuna?

  8. addsalu Says:

    Inca ceva. Marturisesc ca eu unul nu ascult doar muzica „crestina”, ci iubesc muzica in general. Cu conditia sa fie „muzica, nu zgomot”. Si nu ascult doar posturi de radio religioase. Stiu ca nu sunt singurul… dar macar eu unul recunosc… si nu ma dau lovit pentru cateva melodii ale lui Proconsul. Care, apropo, sunt convins ca au fost foarte „cuminti” si ne-ofensatoare. Ba, mai mult, am auzit chiar ca si-ar fi adaptat cateva piese special pentru momentul acela,

  9. cllod Says:

    Personal, cred ca s-a facut putin „tam-tam” pe evenimentul asta (dar nu dureaza decat 3 zile) pentru ca sunt atat de putine evenimente de genul asta la noi. E o noutate. Si; pentru ca suntem carcotasi, discutam (doar) despre lucrurile „noi”. Eu nu am fost acolo, dar ma asteptam ca (de la profesori) sa aud niste idei, concepte, ziceri, etc. de-ale lui McDowell. (Aproape) Tot ce am auzit a fost pro/contra Proconsul. Chiar n-o fi zis McDowell nimic in Greaca, Ebraica sau macar Aramaica?

  10. addsalu Says:

    @cllod – ca sa citez o personalitate pentru care, din pacate, respectul mi s-a diminuat considerabil, „good point”!

  11. sal Says:

    OAMENI BUNI VOI CREDETI CA DUMNEZEU SE LASA INSELAT DE FATARNICIA VOASTRA!!!!!!!VOI CREDETI CA TOTI CEI CE ZIC „DOAMNE DOAMNE” VOR INTRA IN IMPARATIA LUI DUMNEZEU!!!!!!SI PENTRU CEI DE LA PROCONSUL,……….DACA VA POCAITI FACETIO CU TOATA INIMA!!!!DACA VA INTOARCETI LA DUMNEZEU FACETIO CU TOATA INIMA!!!SI FARA RETINERI!!!! DAR SA NU CREDETI K DACA CANTATI O MELODIE CU CATEVA SCHIMBARI INTRATI IN RAI!!!!!!!!!!!! SI PENTRU CEI DE LA PROCONSUL DACA VOI NU CANTATI MUZICA CRESTINA SI NU SLUJITI LUI DUMNEZEU …O SA O FACA PIETRELE!!!CREDE-TI CA ISUS ESTE O „PERSOANA PENTRU CARE FACEM SI NOI CATE CEVA ASA DIN CAND IN CAND””

    VA INSELATI OAMENI!!!!

    INCEPETI SI TINETI POST!! SI POCAITI-VA!!!!CA VINE ISUS!!!!

    SI NU RATATI SANSA MANTUIRI!!!!

    TREABA VOASTRA EU VAM SPUS CE MA INDEMNAT DUHUL DOMNLUI!!!!!

    AVETI GRIJA DE VOI!!!! MESAJ SI PENTRU POCAITI!!

    HARUL SI PACEA DOMNULUI SA FIE CU TOTI@!@@@!!

  12. tobias Says:

    bai sal esti cam fanatic…mai termina…

  13. flavius luca Says:

    in iacov3:11 biblia spune ca:,,oare din aceeasi vana a izvorului iese si apa dulce si apa amara„.nu mi se pare o ideea buna k proconsul sa cante si pe scenele lumii si pe scenele unde se da glorie Domnului.cred ca am devenit prea libertini si prea asimilam tot ce se vinde pe piata.deaia nici nu se pocaiesc oamenii.si sa nu confundam declaratia de dragoste a iubitei cu cu a lui Isus.sincer cred ca merita mult mai mult.pentru asta a suferit crucea si a platit pretul sa fie vrednic de toata lauda.si sa fie numai a Lui. fratilor,sa ne pocaim ca de nu,nu mica o sa ne fie surprinderea ca se inchide poarta cerului inaintea noastra(nu cred ca e de glumit cu pocainta)Dl sa aibe mila de noi.multa pace

  14. adriana Says:

    ar fii bine sa vedem lucrurile prin ochii lui dumnezeu , nu prin ochii nostrii plini de rautate ,mandrie , perfidie , etc , ochii lui vad totul frumos pentru k sunt plini de dragoste , si se inchid la pacatul nostru pt k ne iubeste-
    asa ar trebui sa vedem si noi pe aproapele nostru

  15. adriana Says:

    sa ne bucuram k dumnezeu lucreaza
    noi nu stim cum lucreaza si putem ramane de rusine
    k judecam gresit
    avem dreptul cumva sa judecam si eu nu stiu?

  16. Clau Says:

    Ce citesc pe acesta pagina??? Numai judecata si contraziceri.Oare Dumnezeu asta vrea, sau Dumnezeu vrea sa ne iubim si sa iertam aproapele si dusmanul? Unde e dragostea de crestin, unde e lumina Lui DUmnezeu? Poate baietii de la Proconsul chiar vor sa se pocaiasca , poate chiar sunt pe placul Lui Dumnezeu, de ce sa-i judecam noi, de ce sa aruncam noi cu priete in ei ca au transformat sau au facut nu stiu ce cantec? Avem noi acest drept? Poate planul lui Dumnezeu este ca prin aceste cantece a lor sa se intoarca multi tineri din lume la Dumnezeu. Nu mai criticati, nu mai judecati, fiti plini de dragostea lui Dumnezeu.

  17. alex salajan Says:

    oricum se vede schimbarea din viata lor, au fost acuma in 22 decembrie la arad si au cantat colinde si 2-3 piese super faine Domnu sa ii binecuvinteze

  18. Vestea Evangheliei Says:

    Incurajati pe cei de la Proconsul nu fiti ca si fariseii criticandu’i!!

  19. nwpekek@gmail.com Says:

    The top quality info http://www.trenchlesstechnologies.net/ around

Lasă un răspuns

