Piatra la rinichi? de acum, nu mai ai probleme!

2 Răspunsuri to “Piatra la rinichi? de acum, nu mai ai probleme!”

  1. Sorina Says:

    YEEESSSS! Stiam eu ca se poate!
    Te rog, cand desfaci o sticla, poti sa imi dai sa trag si eu o dusca?! PLS!!!
    Cred ca mergea sa aiba ca slogan: „O dusca pe gat de dai, / Te vei simti ca in Rai! / Pietrele s-or dizolva / Si pe nori tu vei dansa…” (ma rog, e posibil sa te simti mai degraba ca si cum ai dansa pe jaratic 😉 dar parca mai conteaza?! ) 🙂

  2. cllod Says:

    Dar cine ti-a spus ca desfac eu o sticla?
    Cred ca firma cu pricina te-ar angaja, doar asa pt. slogane.
    Mai in gluma, mai in serios, am adaugat blogul tau la cele click-uite de mine 😉

Lasă un răspuns

