London “+” si “-” (3)

+” Te „educa” fara sa ti-o spuna; fara ca cineva sa iti spuna „regulile”.

ex. Cand am venit din Londra in Bucuresti, la metrou, pe scarile rulante, noi toti (Dana, eu, Darius) instinctiv („educati”) ne-am asezat in sir indian pe partea dreapta a scarilor.

In timp ce eu ma uitam la cei din fata mea (parca nu intelegeam ceva din tabloul ce il vedeam), Darius imi zice: tati, putem sa stam cum vrem noi. Suntem in Romania!

” Mi-a spus cineva ca nu stie, cand iese de la baie, trage apa sau stinge lumina?… 😉

Lasă un răspuns

