Ce am visat azi-noapte?

Am visat ca a venit razboiul! Dar un razboi mai spatial (gen Razboiul Stelelor); mai apoi, s-a transformat intr-un razboi terestru. Veneau Rusii!!! cu trenul… .
Eu nu puteam face deosebirea intre Rusi si Nato!
Darius a visat ca a erupt nu stiu ce vulcan.
Dana a visat ca un autobuz a lasat-o undeva in pustiu.

Tu ce ai visat azi-noapte?

18 răspunsuri to “Ce am visat azi-noapte?”

  1. J. C. Hahne Says:

    Eu am visat ca conduceam un autobuz in pustiu…. Incercam sa scap de rusii…. sau NATO…. nu mai stiu…

  2. cllod Says:

    Bine ca nu vizitai un vulcan…

  3. bogdan Says:

    EU AM VISAT CA,CONDUCEAM O MASINA DE TEREN SI MERGEA FOARTE GREU VOLANUL,TREBUIA SA INVART DE EL DE F MULTE ORI SA IAU O CURBA SI M-AM „FOIT”PRIN PAT TOATA NOAPTEA,ASA MI-A ZIS NEVASTA AZI DIMINEATA INAINTE SA PLEC LA SERVICI.

    IAR IERI NOAPTE…………………….CA MA ALERGA UN GIGANT SI NU MA PRINDEA DAR OBOSISEM F TARE…………….:-))

    • crazy georgyy Says:

      ceva de genu am visat si eu ca,conduceam o masina mare cu remorca dupa ea si k ma urmareau 2 tipi si pe urma am luat`o printr`un lan de porumbi k sa imi piarda ei urma apoi m`au prins pe malu unei ape m`am batut cu ei :)) si am sarit in apa si am inotat langa 6 bebelusi mici apoi m`am trezit ..habar nu am ce inseamna:…

  4. Miha H Says:

    Eu chiar nu mai stiu! De obicei uit ce visez :)))).

  5. J. C. Hahne Says:

    asta e…. varsta e devina!!!

  6. Ramon Says:

    eu am visat ca Joey si cu Miha erau nasii mei de cununie. Si Katie arunca cu petale. M`am enervat totusi ca nu am apucat sa`i vad fatza miresei. 😛

  7. dana Says:

    De dimineata foarte tulburata ca nu-mi aminteam cine era soferul care m-a condus eronat in pustie. Am chemat inteleptii din casa mea si era cat pe ce sa-i nimicesc…dar iata c-am primit explicatia…just in time.
    Joey, your second name is Daniel???

  8. cllod Says:

    Ramon, priveste partile bune din visul (ai visat cu ochi deschisi?!) tau.
    1. Faptul ca ai visat, inseamna ca ai dormit bine.
    2. Daca Katie arunca petale inseamna ca era inca copil. (Ce ti-e scris, va veni curand!)
    3. era o mireasa! – nu un mires. 😉

    Be happy 🙂

  9. anca Says:

    nu mai stiu ce am visat, oricum n-a fost frumos! prea rar visez frumos! si dat fiind starea in care m-am trezit:| n-a fost bun cu siguranta! poate la noapte am mai mult noroc!

  10. J. C. Hahne Says:

    Ramon… sa incerci din nou in seara asta…. Poate va fi part II… Cine stie???

  11. cllod Says:

    Ei Anca? ai avut „noroc”?

  12. Anca Says:

    eu am visat ca,conduceam o masina(nush ce fel de masina era dar era destul de dragutza:P).mergea foarte greu si cu cat acceleram cu atat mai greu mergea. masina nu era a mea,era a unei prietene.
    mergand asa pe strada l-am intalnit pe cosmin(baiatul care ma place:P)m-a strigat si eu nu i-am dat atentie…

  13. cllod Says:

    Oau ce cosmar!!!

  14. Anca Says:

    azi nopate am visat k eram la fosta scoala,la ora de mate.:Peu si prietena mea(fosta colega de bank)era imbracate in costum national….si…mancam este prajit:))=))(oare ce o fi insemnanad asta?:p=))
    si ink doi colegi erau imbracati la fel:| cu profu’ de mate ne intelegeam foarte bine…radeam…colega l-a servit cu peste…si eu eram mahnita k nu mai aveam sa il servesc si eu:))=))
    si app de trei nopti imi visez fostii colegi…:|

  15. Anca Says:

    eram*…peste*

  16. cllod Says:

    Oare cine poate talmacii?

  17. Tita Corina Says:

    ceva de genu am visat si eu ca,conduceam o masina mare cu remorca dupa ea si k ma urmareau 2 tipi si pe urma am luat`o printr`un lan de porumbi k sa imi piarda ei urma apoi m`au prins pe malu unei ape m`am batut cu ei :)) si am sarit in apa si am inotat langa 6 bebelusi mici apoi m`am trezit ..habar nu am ce inseamna:.

Lasă un răspuns

