Cati bani faci din bloguri?

Cateva persoane m-au intrebat cati bani fac din bloguri?
Ca stiu ei pe cativa baieti (de baieti) care fac peste 1000 eur./ luna.
– Nu fac nici un ban, le-am raspuns, nu stiu sa fac bani pe net.
Aproape ca am citit gandurile lor dar, nu vi le spun…

Astazi insa, ceva s-a schimbat.
Am fost anuntat ca voi primi un premiu (7 carti) de la revista electronica Confesionala.
Puteti vedea asta accesand Confesionala 3/2008

Cand am sa le primesc, am sa va spun ce carti sunt.

Un răspuns to “Cati bani faci din bloguri?”

  1. J. C. Hahne Says:

    Nici eu nu fac nici un leu de pe blog… dar intreaba ma cati bani fac din autografe!!! 😉

Lasă un răspuns

