Super concurs!!! Chiar tu poti castiga un I-pod. Click acum!!!

Succes in castigarea I-pod-ului!!!

Mi-a spus cineva ca, daca scrii „concurs” foarte multe persoane fac click.

Am vrut sa vad daca e adevarat.

Nu am mai avut timp ieri asa ca incerc astazi.

Maine va voi spune cate persoane au facut click aici.

Apropo de click: Multumesc!

16 răspunsuri to “Super concurs!!! Chiar tu poti castiga un I-pod. Click acum!!!”

  1. fanul numero 1 Says:

    O sa ai top post cu siguranta!!! Succes!!!

  2. bogdan Says:

    si eu repede „click”tre sa ma numar si eu printre cei curiosi…………….pai nu???!!!
    :-))

  3. Rayny (iubitu Domnului) Says:

    SPER SA CASTIG..HAHAHAHAHHA

  4. cllod Says:

    Ok.
    S-a incheiat experimentul.
    Iari au intrat 28 de pars si astazi (pana acum) 10 pers.
    Deci? Esec.
    Ma simt ca „distrugatorii de mituri” 🙂

  5. J. C. Hahne Says:

    ti-am zis ca trebuia un premiul mai pe placul oameniilor…. Ce aia „i-pod”… asta este… data viitoare poate…

  6. rose4you Says:

    glume glume glume…sa facem impartirea lor?…asta e o gluma „nspa”…mai sunt glume de prost gust,glume fara sare,glume englezesti,….si in cate alte categorii s-or mai gasi….

  7. cllod Says:

    Draga rose,
    aceasta nu a fost o gluma ci un mini experiment.
    Pai nu am scris eu ca ma simt ca “distrugatorii de mituri”
    Altminteri spuneam ca ma simt ca Doru Octavian Dumitru… 🙂

  8. anca Says:

    tare! si eu cautam cum sa castig un ipod! si am dat de site-ul asta!
    buna ideea sa stii! :)))

    nu mai sperati…ca ipodul e la mine >:)

  9. eu Says:

    esti un bou

  10. cllod Says:

    Draga „eu” , nu am putut sa ma gandesc la „care este”, cant am vz ce ai scris tu: „eu esti un bou” 😉
    Inca ceva: blogul meu incepuse sa devina suspect pentru ca nimeni nu ma injura sau nu ma apostrofa; acum, (multumita tie) am intrat si eu in randul blogistilor importanti (care suntem 🙂 )

  11. Gaz. Says:

    Si eu ma uitam cum sa copiez „vrajeala” pentru un fake-concurs :)))))))))).

  12. asd Says:

    :)))))))))))))

  13. addsalu Says:

    Trebuia sa scrii si tu ca poti castiga un Duster… Sa fi vazut atunci clickuri… 🙂

  14. mary Says:

    as vrea sa castig id meu este mary_finutza98 va roggggggg votatima moooooooooooolti pwpiki

  15. mary Says:

    votatima

  16. nmb Says:

    bhjmvmj mjhncv nv

Lasă un răspuns

