De ce este Pustan pe val?

Ma intreaba un „mai mare” din Oradea (persoana importanta, nu spui cine 😉 ) daca Pustan a fost pe la mine (adica prin Valcea). I-am raspuns ca nu a fost. Sa-l chemati! mi-a zis el. Dupa ceva glume il intreb de ce sa-l chem? El imi zice : Daca anunt ca vine Tipei, biserica aproape se umple, daca anunt ca vine Pustan, nu mai e loc in biserica inainte de inceperea programului.

De ce este Pustan pe val?

Poate pentru ca… e pocait? – dar si altii sunt!

Poate pentru ca… a studiat? – dar si altii au studiat!

Poate pentru ca… e dintr-o bucata? – dar si altii sunt!

Poate pentru ca… se roaga?- dar si altii se roaga!

Poate pentru ca… e disponibil?- dar si altii sunt!

Poate pentru ca… e relevant? – dar si altii sunt (e adevarat; din ce in ce mai putini)!

Poate pentru ca… are barba?- dar si altii au!

Poate pentru ca…asa vrea Dumnezeu.

Sau toate la un loc.

6 Răspunsuri to “De ce este Pustan pe val?”

  1. rose4you Says:

    Valcea?….interesant cine este pastor acolo?Nu de alta dar….(lasa ca-ti zic altadata…)

  2. cllod Says:

    La Sf. Treime pastori sunt Ionatan Voina si Emil Istrate
    In Ostroveni Ghita Ganea (cu cineva din Cj.)
    mai multe info despre vl gasesti aici: http://valceaevanghelica.wordpress.com/
    acum zi ce ai de zis!

  3. rose4you Says:

    credeam ca este si unul dintre colegii mei pe-acolo dar dupa cum vad am gresit….nu te supara !

  4. rose4you Says:

    era vorba de Parvu…

  5. cllod Says:

    e ok. Eu am vb strict de bise. penticostale.
    Personal nu cunosc nici un Parvu … 😦

  6. rose4you Says:

    Nu-i bai!aici in Bucuresti este una faina chiar pe Sebastian- „Filadelfia”– eu scuze…!

Lasă un răspuns

