Ce imi place si ce nu imi place in Londra (London „+” si „-„)

+ Trotuarele

Poti merge cu caruciorul fara sa iti faci griji de gropi si fara sa te gandesti daca la sfarsitul trotuarului exista sau nu acces pentru carucioare (acele borduri la nivelul strazii)

– Robinetele de la baie

Robinetele de la baie sunt (peste tot) separate. Adia in ghiuveta sunt 2 robinete cu 2 pipe (tevile pe unde vine apa) 1 pentru apa rece,1 pentru apa calda.

Va urma…

6 Răspunsuri to “Ce imi place si ce nu imi place in Londra (London „+” si „-„)”

  1. bogdan Says:

    cu trotoarele mai e cum mai ca na………..e ANGLIA doar…………..nu??
    dar cu robinetele nu inteleg nici eu,poate asa e mai bine sa fie separate………….:-)

  2. cllod Says:

    O explicatie ar fi ca: englezii faceau economie (zgarciti), puneau dopul sa se stranga apa si… se spalau

  3. bluefairy74 Says:

    totusi !

  4. brenda Says:

    sunt tare curioasa sa stiu ce nu ti-a placut la Londra,pt ca si eu am cateva chestii care nu-mi plac la Londra asta.

  5. cllod Says:

    „-” este pt ce nu imi place
    „+” este pt ce imi place
    dar poti sa scrii si tu ce iti place si ce nu iti place
    nu trebuie (neaparat) sa vedem lucrurile la fel 😉

  6. Vlad L Says:

    Ca sa nu mai spunem de lipsa de igiena a robinetelor duble, pui mana murdara sa la deschizi si apoi curata sa le inchizi. la cele monocomanda ridici cu mana murdara si apesi cu ea curata. Asta ca sa nu mai vorbim de incomodiatate si risipa de apa pana reglezi temperatura dorita.

Lasă un răspuns

