Avion, cu motor, ia-ma si pe mine-n zbor sa ma fac aviator…

avion.jpg

Avion, cu motor, ia-ma si pe mine-n zbor, sa ma fac aviator…

Cine n-a cantat acest cantecel uitandu-se (si crezand) dupa un avion, n-a avut copilarie frumoasa.

Eu am strigat pana am ragusit. Si dupa ani… m-a luat.

Ei bine nu m-am facut aviator (chiar daca uneori <?> mai sunt cu capul in nori) dar de luat, m-a luat.

Astazi ma va lua din nou. Dar nu singur ci cu intreaga mea familie.

Este pentru prima data cand plecam cu toata familia in afara tarii.

Eu , Dana, Daruis si Giulia.

Sentimentul este incredibil!

Credeam ca numai Darius o sa fie foarte entuziasmat. M-am inselat!

Cand nu aveam copii, eu si Dana ne gandeam ca niciodata sa nu mergem cu totii in acelasi avion. Acum (cel putin eu) gandesc exact invers.

Oricum am scris si un testament ce va aparea pe blog in cazul in care…

La intoarcere (iarasi) voi „umple” netul cu fotos (blog dar mai ales ringo) .

Dar pana atunci mai e mult.

Noi abia astazi am plecat.

Avion

cu motor

ma luasi si pe mine-n zbor

sa ma duci la London…

3 Răspunsuri to “Avion, cu motor, ia-ma si pe mine-n zbor sa ma fac aviator…”

  1. Miha Says:

    Sa stiti ca o sa ne fie dor de voi!!! Domnul sa fie cu voi pe tot parcursul calatoriei.

  2. cllod Says:

    Nu stam mult, dar si noua ne este dor de voi (darius imi zicea ieri ca ii e putin dor de Romania… )

  3. fanul numero 1 Says:

    de Romania sau de Bake Rolls????

Lasă un răspuns

