Alo nenea de la RDS? vreau si eu internet

De 8 zile nu am avut net (acasa) .

M-am mutat si pana mi-au instalat internetul la noua locuinta le-au luat 8 zile .

Repede? tarziu?  mie mi-sa parut f tarziu si i-am stresat cu vreo 4-5 telefoane .

Pe 3 am incheiat contractul de instalare a internetului.

Au zis „maine sa fiti acasa ca va veni cineva sa va monteze internetul”

M-am bucutat era sa ii si laud.

A trecut „maine” a trecut si poimaine si i-am sunat.

Alo nenea de la RDS? vreau si eu internet!!!

„O o o o!   in 3 -7 zile de la semnarea contractului se „monteaza internetul”

„Aaaaaaaa ok.”

Dupa 7 zile i-am sunat iar.

Alo nenea de la RDS? vreau si eu internet!!!

„Ooooo pai nu ati citit contractul? la 30 de zile dupa semnarea lui vi se va monta intrenetul”

Atunci m-am infuriat (pana atunci eram doar enervat) .

Am sunat prin alte parti; se pare ca erau partile care trebiuau 😉

A doua zi mi-au „montat” internetul .

2 Răspunsuri to “Alo nenea de la RDS? vreau si eu internet”

  1. fanul numero 1 Says:

    ahhhhhhaaa… ma mir ca s-au miscat „asa de repede”… of of…

  2. Camix Says:

    hahahahahahah… măi, măi… ca să ţi se dea ceea ce ai plătit, trebuie să faci prima dată drumul cel lung, apoi cel scurt. şi interesant cum tot noi trebuie să le amintim că sunt ‘servicii’.
    încă ceva: ai zice că e în dezavantajul lor, nu că i-ai fi plătit, parcă le-ai fi cerut de gratis.
    Gata, nu mai zic, că se ridică tensiunea.

Lasă un răspuns

