Cine mi-a fugarit cititorii?

co4225.jpgCine mi-a fugarit cititorii?

Unde au fugit cititorii ?

Sau cine sunt cititorii „mei”?

E clar ca nu sunt aceeasi de pe vechiul blog.

Cel putin nu toti.

Doar asa imi explic ca pe vechiul blog dimineata la 7 (desi nu am mai scris nimic) sunt mai multe vizite decat aici la ora 19.

Am facut vreo setare gresita? Nu cred

Poate doar s-au plictisit So what!

Ori s-au speriat de atata negreala. Nu stiu.

Sau poate sunt fideli altei platforme …

Cert e ca, de aici eu nu ma mai mut (curand 🙂 )

7 Răspunsuri to “Cine mi-a fugarit cititorii?”

  1. Fanii tai Says:

    Noi suntem aici suntinandu-te!!! Hai CLLODVL!!!

  2. cllod Says:

    Multumesc fanilor.

    O sa va fie cam greu se pare ca nu reusesc sa slabesc. (nu ca as dori sau as avea nevoie 🙂 )

  3. Fanii tai Says:

    Gata… am corectat link-ul de pe blog-ul nostru, deci ma gandesc vor accesa sute, chiar si mii de oameni la blog-ul tau… Cine stie…. Milioane???

  4. cllod Says:

    Asta trebuie sa fi fost motivul blocarii calc meu.
    Fanii mei au blog si pe blogul lor e un link catre mine.
    Recapitulam: Intrati aici ca sa puteti intra pe blogul fanilor mei sa puteti apoi sa accesati linkul catre mine;)

  5. Fanii tai Says:

    Bun… Ma bucur ca ai inteles… Sa speram sa se prinda si ceilalti…

  6. poli Says:

    faina fata
    hai ca am trecut pe aici…

  7. cllod Says:

    Multumesc Poli. Ce dragut din partea ta 😉
    Te mai astept pe aici.

Lasă un răspuns

