Neveste de bloghisti, exprimati-va!

Sotia mea, m-a intrebat daca nu poate scrie si ea ceva pe blobul meu.

I-am raspuns promt: fa-ti blog! si… si-a facut.

Atunci (de fapt mai tarziu) m-am intrebat oare ce ar scrie sotiile de blogheri? Nu stiu!

Iata ca, lansez oastazi o invitatie tuturor sotiilor de blogheri : exprimati-va.

Fie pe blogurile sotilor (daca le lasa) fie isi fac propriul blog, fie aici.

Special am creat aceasta categorie „sotie de bloghist” pentru orice sotie de bloghist care vrea sa scrie ceva. Nici nu trebuie sa se semneze.

1. Cum voi sti ca e sotie de blghist?

– Nu voi sti! mergem pe incredere.

2. De ce nu si o categorie „sot de bloghista”?

– Daca „poporul” cere, creem!

3. Despre ce sa scrie?

– Despre orice doreste.

4. Ok. cum procedez?

– simplu. scri articolul si il trimiti cu titlul „sotie de bloghist” la: cd_nitisor@yahoo.com

Ok.

Acum trebuie sa verific e-mail-ul.

2 Răspunsuri to “Neveste de bloghisti, exprimati-va!”

  1. cineva Says:

    nu sunt sotie de bloghist, nici macar sotie dar sa-ti spun; m-as supara daca sotul meu nu m-ar lasa sa scriu si eu ceva pe blogul lui. In fine esti tare, tine-o tot asa iar sotiei ii spun sa mai insiste daca nu si-a deschis blog, Bine hai ca am treaba ceau

  2. cllod Says:

    draga „cineva” , dupa ce o sa devi sotie mai discutam despre asta. Dar de ce nu ti-ai face tu propriul tau blog? daca tot ai vrea sa scri? sau poate nu! 😉

Lasă un răspuns

