Da, ma mut aici!

Da, ma mut aici!

Dar fara „mobila” cea veche.

Imi place sa pun una noua.

10 Răspunsuri to “Da, ma mut aici!”

  1. Joey, Mihaela si Katie Says:

    Bine ai venit!!! Asteptam articolele :)!

  2. cllod Says:

    Putinitca rabdare 😉 .

  3. Camix Says:

    Deci nu ţi-a plăcut platforma cealaltă. românească. 😛 Ce opţiuni nemulţumitoare avea? Ca să vedem diferenţa.

  4. cllod Says:

    Temele destul de limitate si multe fara widgets
    La unele teme partea de sus era taiata de bara aceea cu blogulmeu.ro.
    La statistici era varza cu nisip.
    Cred ca cea mai enervanta faza era cu programarea articolelor.
    Si acum am un articol care trebuia sa apara acum 3-4 luni.
    Bineinteles ca am avut ceva intrebari pt. administrator la care nu am primit raspuns…
    Cam asta imi trece acum prin minte despre blogulmeu.ro

  5. Camix Says:

    Iui… urâtă treabă. Să zic cinic că e făcut de români? 😕 O să se supere românii pe mine. 🙂

  6. cllod Says:

    Problema nu e ca l-au facut romani, ci ca nu l-au inbunatatit. (te-am salvat?) 😉

  7. penticostalul Says:

    Succes Claudiu…e tare wordpress-ul o sa vezi.
    Putin zambet din partea ta e bine venit intotdeauna. Am sa te pun si eu la blogrol si sper sa iti trimit „clienti”.

  8. cllod Says:

    Multumesc draga Laur, sper sa fiu pe masura wordpress-ului 😉
    Multami pentru adaugare.

  9. Ioana Says:

    si eu cand o sa ma mut?:-?

  10. cllod Says:

    Pai oricand!
    wordpress -ul nu e al meu, nu e al tau , e al urmasilor urmasilor nostrii 😉

Lasă un răspuns

